A főcímet elolvasva sokan tovább is lapoznak, de azért érdemes kicsit jobban megismerni ezt az autót. A Facebookon kaptunk egy üzenetet és úgy gondoltuk, egy rövid bemutatást megér ez a kis háromajtós. A kompótok alapból hátránnyal indulnak mindenhol, ha még hozzátesszük, hogy dízel is, akkor aztán még nagyobb a szájhúzás, pedig itt nem az 1,8-as kávédaráló dolgozik a géptető alatt! Hivatalosan lett beépítve a 6 hengeres 2,5 TDS moci, ami kapott egy K24 turbót, mechanikus adagolót, nagy intercoolert és 70-es nyitott rendszert. A tulaj elmondása szerint így kb. 180-190 lóerős lett a gép, ami azért nem számít rossz adatnak. A gyári Style44 felnik nem feszítik szét a kerékjáratokat, de talán nem is az volt a cél, hogy mindenféle divatnak megfeleljen az autó, hanem inkább az élmény lebegett a szem előtt, ehhez pedig a sperrdifi is hozzájárul.