A SEMA-n rengeteg pick up-ot lehet találni a legkülönfélébb évjáratokból. Van olyan ami elképesztő módon ki van emelve, de azokból sincs hiány, amiket szó szerint letettek a földre. Odaát ezeknek az autóknak óriási hagyománya van és nem véletlen, hogy ennyiféle átépítést látni belőlük a "sivatagi show-n".

A cikkben szereplő példány viszont kilóg a sorból, ami nagy szó ebben a műfajban! Travis Ball, a Ball Metal Fab tulajdonosa, olyat akart összehozni, ami nem egyszerűen más mint a többi, hanem egyedülálló. Az Evapo-Rust standján állították ki ezt a patina külsejű kistehert. (Az Evapo-Rust olyan nem toxikus termék, ami elpárologtatja a rozsdát).

Az építés 10 hónap alatt készült el, ami a kész művet tekintve, fantasztikus mutatvány! Az alap egy teljesen egyedi Solid Works alváz, amire felkerült a Chevy Viking kabin. Az első futómű átalakításában a Long Shot Fabrication segített, így most már teljesen le lehet engedni a kasznit a földig. Ehhez persze még hozzájön az Air Lift Performance levegős rendszer is. A váz és a lökhárítók fekete porfestést kaptak, a bódét pedig meghagyták fellelt állapotban és mindössze lakkozták.

Az autó alá American Force felnik kerültek. Ezeket az óriási görgőket simán elnyelik a hatalmas első és egyedi hátsó sárvédők. A legkülönösebb megoldás viszont mindenképp a motor elhelyezése. A gyárinál nagyjából kétszer nagyobb Duramax erőforrásnak nem igazán jutott hely elöl, meg aztán elég durva látvány a dupla turbós dízelszív, az egyedi szívósorral és hővédő bandázsba tekert kipufogóval. Az autót határidőre készítették. A kérdés csak annyi, hogy mire lenne képes a műhely, ha nem időre kéne összehozni valami beteg dolgot? 



 

 

Tetszett a cikk? Oszd meg Te is facebook oldaladon! Játékunkon egy Ken Block által dedikált, eredeti SEMA Show rendszámot sorsoltunk ki, ha részt vettél, nézd meg Te nyertél-e!
» Részletek itt! «