Aki VW-vel akar kitűnni a jelenlegi felhozatal mellett, annak erősen fel kell kötnie a gatyát! Nincs két egyforma építés, de azért tényleg különlegesnek kell lenni ahhoz, hogy komolyabban felfigyeljenek az emberre. Megszokhattuk már, hogy az igazán beteg verziók Amerikából, esetleg Angliából érkeznek. Most pedig a Lengyelek is becsatlakoztak a játékba! Félreértés ne essék! Eddig is rengeteg olyan átalakításról lehetett olvasni, ami bőven kimerítette a fantasztikus jelzőt, a Fly Garage csapata, most viszont olyat tett, amit szinte lehetetlen feldolgozni! Az alap egy Volkswagen Caddy, aminél minden a tökéletességről szól.

Nincs kompromisszum, vagy félkész megoldás! Kezdjük a karosszériánál. A teljesen lecsupaszított bódét, az alapjaitól építették újra. Rejtett merevítések mindenhol, Mk1 kabrió küszöbök, és padlólemez, az egyes Golf háromajtós tetőeleme, USA hűtőrács, lámpák, szélességjelzők és lökhárító, króm ajtónyitók, gyorszáras motorháztető, full kipucolt motortér. Az akksi, az üzemanyagtartály és a hűtő is ebben a kipucolt térben kapott helyet, majd az autót lefújták a képeken látható zöld színnel. Ilyenkor jön a kérdés, hogy hova lett a motor? Nos, jelen esetben egy Audi A6 C5-ből kimentett 4.2 V8 figyel a "platón" szabadon, amit egyedi motortartó bakok tartanak, átalakították manuál váltósra, 3"-os Turbo Works kipufogót kapott, könnyített lendkereket, K&N olajszűrőt és a Simota légszűrő, egyedi csövezésen keresztül juttatja friss levegőhöz a gépet. Az üzemanyagbetöltő nyílást alakították át és mögötte találjuk a légszűrőt.  Teljesen állítható futómű tartja az úton a platóst, állítható lengőkarokkal és egyedi hátsó kerettel. A KW coilover szett eredetileg Ford KA-hoz készült, és ezt építették be előre, illetve Audi A6 szettet hátra. Természetesen az összes szilent masszívabb darabra cserélődött. Mivel a motor elég izmos darab, ezért a fékek sem kispályások. Elöl 296 mm-es tárcsákat találunk, Opel Insignia nyergekkel, hátul pedig 280-as tárcsák és Mercedes S500 nyergek lassítják a kocsit, EBC betétekkel, természetesen fém fékcsövekkel. Hidraulikus kézifék és új fékerő elosztó egészíti ki a sort. A tengelyek végeire klasszikus Corvette felnik kerültek. A magnézium C4 görgők, elöl 8,5 hátul pedig 9,5x16-os méretben és 195/40 illetve 215/35-ös gumikkal töltik ki a kerékjáratokat. A beltérben is folytatódik a letisztultság. Teljesen sima lemezeket láthatunk mindenhol. A sofőr és utasa Mirco WRC ülésekben, Takata övekkel bekötve élvezheti a krúzolást. A Nardi kormány már-már kötelező darab, a műszerfal viszont ismét egy teljesen egyedi építés. A MoMan műszerek tökéletes beépítése az egyes műszerfalba egy tablettel kiegészülve, igazi remekmű! Mindent az autó színéhez passzoló bőr borít. 

Rengeteg munka van ebben az autóban, hiszen mindent egyedileg kellett átalakítani, hogy tökéletesen passzoljon. A tulaj viszont itt nem áll meg. Nem tréler királynőt épített, és ki akarja használni az autó teljesítményét. Úgyhogy biztosak lehetünk benne, hogy fogunk még olyan videót látni, amiben ez a zöld, hátsókerekes V8-as platós driftel! 

Még több képért csak KATTINTSATOK IDE! Megéri! 



 

Forrás: Volxzone