Ha valaki E36-al akar kitűnni, annak bizony fel kell kötnie a gatyáját. Az internet tele van jobbnál-jobb építésekkel az egyszerűbbektől egészen a méregdrága alkatrészekből összerakott csodákig. Azonban ha vannak önálló gondolatok, akkor elő lehet rukkolni valami olyannal, amire felkapja az ember a fejét.

Jelen esetben a szín az, ami elviszi a show-t és utána jön a többi apró részlet. Peter nagyon jól választotta ki az árnyalatot. Ugyanis ez egy gyári szín és biztosak lehetünk benne, hogy sok olvasóban motoszkál a gondolat, hogy látta már valahol, de nem ugrik be hirtelen hol. Az eredetileg fekete autót, maga a tulaj fényezte le. Ha BMW színskáláján keresnénk, akkor bizony gyorsan engedjük el a dolgot, mert ez bizony nem a bajor gyártó palettájáról való, hanem egy másik márka, mégpedig a Volkswagen  egyik színkódja.

Az L63Y, Manila Green árnyalat az első generációs Golfokhoz volt rendelhető, de még azok között is ritkának számít, mivel a kanadai piacra gyártott autók kapták ezt a színt csak és kizárólag. Ettől függetlenül remekül áll a BMW-nek is. Mielőtt azonban megkapta volna az új fényt, be kellett szerezni "pár" dolgot. Az autó ugyanis eredetileg kislökösökkel, küszöbborítás nélkül került Peterhez. Úgyhogy először a gyári kiegészítőket kellett beszerezni. Miután ezek megvoltak még egy hátsó szárny is felszerelésre került.

A magasított GT szárny néhány éve robbant be a BMW-s arcok közé és hiába gyári alkatrész, még mindig megosztja a rajongókat. Mint a legtöbb esetben, itt sem eredeti darab lett felcsavarozva, mert az eredeti csillagászati áron mozog. Tehát megvannak az M-es cuccok, megkapta az új színt, mi lesz a következő lépés? A sorhat mint olyan, kötelező tartozéka egy kupénak.

Sokan csak a 25-ös motorokat tartják igazán "menőnek", de Peter lazán beint nekik. Tökéletesen elégedett az M50B20-as mocival, ami kapott egy egyedi kipufogórendszert, úgyhogy a hang már megvan és a 150 lóerő ugyanúgy eljuttatja A-ból B-be mint a 192 lovas 25. A futómű JOM coliover szettre cserélődött, aminek hála rá lehet tekerni a kasznit a felnikre.

A felnik is különleges darabok! A Turbo Fan nagyon nagy álom, minden Bimmer tulajnak, azonban ennek a kiegészítőnek is olyan ára van, hogy autót lehet venni belőle. Peter viszont nem tartozik azok közé, akik csak a drága és gyári megoldásokat ismerik el, úgyhogy csakúgy mint a szárny esetében, itt is replika darabokat találunk, amik pont úgy néznek ki mint az igaziak. A felnik egyébként elöl 8,5, hátul 10x17 méretűek és kaptak 30 illetve 40 millis nyomtávszélesítőket, hogy rendesen álljanak a kocsi alatt. A beltérben minden gyári maradt, de azért a sportosság jegyében egy bukócsőnek sikerült helyet szorítani. Összességében ez egy simán vállalható projekt. Nincs megfeszülés és anyagi csőd. Egy remek színválasztásnak és a megszokott kiegészítőknek köszönhetően egy igazán pofás autót sikerült összehozni! Még több képért KATT IDE!



 

Forrás: Roll Hard