Ritka alap, hozzáértő kezekben, avagy így csinálhatunk a szürke átlagverdából nagypályás szemmágnest!
Ennyire durva C Vectrát eddig nem láttam!
Azt hiszem mindenki egyetért abban, hogy a C Vectra nem lett az építők kedvence. Legalábbis túl sok, igazán durva példányt eddig nem láttunk.
Björn Calibra után váltott erre a típusra, pont ezért. A cél az volt, hogy a rengeteg Golf és Passat építés közül sikerüljön kitűnni a tömegből, egy alapból nem túl izgalmas autóval. Szerintünk sikerült.
Alapvetően a Clean stílus érhető tetten a gépen. Semmi sallang. GTS lökhárító és Irmscher díszrács, ami feltűnik a fronton. A leglátványosabb változás a futómű és a felnik környékén található.
"G-Ride" levegős rendszer került az Opel alá, H&R és Firestone elemekkel társítva. A lengőkarok módosításával sikerült elérni az elöl 3°, hátul pedig 7°-os dőlést. Természetesen a megfelelő fitment érdekében a sárvédők peremezve lettek. A felnik sem akármilyen példányok! Speedline Marianis-ok arany csavarokkal és Daytona szürke középpel. A méreteik pedig, elöl 18x10 et17, hátul 18x11(!) et -10 (!)
Björn életfilozófiája egyszerű: "Akkor kezdesz el igazán élni, amikor kilépsz a komfortzónádból." Nos, látva az autót, teljesen egyetértünk vele. Abban pedig biztosak lehetünk, hogy lesz még változás az autón!
Forrás: Watercooled Society