Egy kis plasztika, szteroidkúra és barnítás...
Mindenki nyugodjon meg! Nem egy trendi srác hétköznapjairól fogok írni.

Kuli Hondája egy '92-es Vti DelSol. A gyári kinézet nem feküdt főhősünknek, ezért hamar a tettek mezejére lépett. 

A karosszérián a leglátványosabb beavatkozás, az 5 genes Civic front. Hátul, oldalanként 8 cm-rel szélesítették ki a kerékjáratokat, majd az egészet lelocsolták Rose Wood Brown színnel.

A motortér katonai zöld gyöngyház fényt kapott.

Ha már motortér. Az 1,6-nak mennie kellett. Helyét 1,8-as blokk vette át, amire ráaggattak egy GT30-as turbót. Az egyedi elömlő egy teljesen nyitott 60-as rendszerben folytatódik. Durrog-csattog-fújtat-lángol és mocskos mód tekeri a kerekeket. 0,8 baron, etanollal 300+ lóerő a masina.

Stabil futómű és fék  is kellett ehhez a teljesítményhez. Mirage Racing sport futómű engedi kb 16 centivel közelebb az aszfalthoz az autót és Integra Type-R fékek segítik a lassulást. A felnik a Japan Racing kínálatából származnak. A 8" széles JR11-re 195/40-es gumik lettek feldurrantva.