Ha az ember rajong az ültetésért, a kerékdőlésért és mindenért ami a "stance" kultúra része, akkor bármilyen autója is lesz, mindig is ez lesz a fő irány. Történetünk hőse, Badrou is ilyen típus. Korábban egy Civicet alakított át saját elképzelései szerint, de aztán valami másra vágyott: szeretett volna egy összkerekes verdát.

Amerikában egy Subaruhoz nem túl nehéz hozzájutni, ráadásul népszerűsége miatt gazdagon lehet válogatni az alkatrészek és kiegészítők közül. Így Badrou is beruházott egy 2007-es WRX kombira. Pontosan két napig örülhetett az új szerzeménynek, amikor egy figyelmetlen sofőr hazavágta az egészet.

Ilyenkor vagy feladja az ember az álmait, vagy ez lesz a kezdőlökés egy komolyabb átépítésnek. Badrou az utóbbi utat választotta szerencsére. Új leömlőt kapott a gép, ami a Turbo XS logoját viseli illetve egy Tomei kipuffrendszert is mellédobtak. A futómű környékén is történt némi változás, hogy a kerekek tökéletesen illeszkedjenek.

"Odaát" kicsit máshogy mennek ezek a dolgok. A Bagriders és a Rotiform megtámogatta picit emberünket és egy Airlift levegős rendszert illetve egy szett Rotiform S.I.X. szettet is hozzávágtak. A felnikre - melyek méreteit esze ágában sincs elárulni - két hónapot kellett várni. Ez idő alatt megrendelt egy Voltex lökhárítót is, amire szintén várni kellett pár hónapot (ilyen ez a popszakma). Mivel nem volt két egyforma színű elem az autón, ezért fóliával húzták be a kasztnit. A Pearl Glass fantázianevű árnyalat remekül passzol a felni színéhez.

Badrou esete is remek példa rá, hogy egy baleset nem feltétlenül a véget jelenti, hanem lehet egy új kezdet is. Egyedül rajtunk múlik, hogy melyik utat választjuk. Szerencsére Badrou jól döntött és már a következő lépésen töri a fejét, vagy a perselyt, ami a motor erősítése lesz. 




 

Forrás: #sotrendy