A Datsun 510 alapból nem túl gyakori darab, de a Datsun Sunny Pick Up  még ennél is ritkább. Főleg ilyen állapotban. Dominic már túl van pár építésen, több 510-es Datsun is készült már a kezei között. "A Japán El Camino" - így hívja ezt az autót a tulaj. Miután sikerült szert tenni a vasra, egyből beindult a kattogás. Az autót teljesen szétkapták és az alapoktól építették újra. A leglátványosabb változás a teljes Hakosuka front és a 09 racing kit, melyek kivétel nélkül karbonból készültek. A plató burkolata is karbon, sőt, a sárvédőívek, a lámpakeretek és a tükrök háza is ebből az anyagból van. 

"Hakotora"

A beltérben is akadnak változások. Egyedi Hakosuka Skyline műszerfal lett befaragva, Nardi kormánnyal és Marshall műszeregységekkel. Az ülések Autolook versenyszékek, alacsony háttámlával és Takata övekkel és Designcraft kerettel.

A motortér is tartogat meglepetéseket. SR20DET figyel a letisztult kazántérben. Természetesen nem maradt gyári. Tomei és Greddy alkatrészek könnyített lendkerék ACT hattollú kuplung és egyéb finomságok hatására sikerült elérni a 450 lóerős teljesítményt, ami a pehelykönnyű kaszninak megfelelő dinamikát kölcsönöz. 

  

A futómű is átalakult természetesen. Hátul maradtak a Nismo Leaf laprugók és egy szintén Nismo sperr került beépítésre. Elöl egyedi Chasing JS coil over szett lett "bedobálva", egyedi lengőkarokkal erősített toronycsapágyakkal. Wilwood fékek lassítják az autót és a tengelyek végeire klasszikus Volk TE37V felniket csavaroztak 9,5x15 illetve 11x15-ös méretben, Toyo R888 gumikkal.

 

Forrás: Stanceworks