Amikor E46 touringról esik szó, akkor leginkább egy unalmas 20d ugrik be. Szerencsére - megfelelő kezekben - világklasszis példány készülhet belőle!



István Touringja szürke, de semmiképpen sem nevezhető unalmasnak. Ráadásul nem is 20d, hanem egy megpiszkált 30d, ami már alapból szépet lépeget. Az EGR-t "offolták", 3"-os saválló kipufogórendszer került alá a turbótól indulva, kapott egy nagy coolert. Egy E90-ből érkezett a 6-os kézi váltó, és egy épített sperr is felkerült. Pontos adatok nincsenek, de legyen elég annyi, hogy 290-nél tilt a gép.

Istvánnak az erő mellett, a megjelenés is nagyon fontos. Az első lökös egy gyári M3, ami kapott egy karbon AC Schnitzer EVO2 koptatót és Hamann ködlámpa kereteket. A lámpák dupla projektorosak. Felkerültek az USA szélességjelzők és a géptető powerdome "púppal" lett gazdagabb, majd az autót behúzták "alapozó szürke" színű fóliával.

A belső is teljesen átalakult. Komplett M3 felszerelés került beszerelésre. Ülések, tükör és karbon díszlécek.

Tök jó, hogy ennyi minden lett alakítva, de mit sem ér az egész megfelelő kerék és futómű nélkül. Itt sem lett a véletlenre bízva a dolog. Spax gewindére épített Airlift V2 levegős rendszer dolgozik az autó alatt. A tengelyek végén jelenleg, Work Rezax 3 részes felnik forognak, elöl 8,5, hátul 9,5x18-as méretekben. (Korábban ADV.1 és AC Schnitzer Type1 is volt az autón)

Ezekkel a módosításokkal sikerült elérni, hogy a Dapper atyja, Rodolfo is felfigyelt a gépre, és hivatalos taggá avatta István szekerét. (Van még egy Dapper gép, arról majd máskor.)

A képekért köszönet Gábornak a Meetups-tól! Minőségi fotóit megtalálhatjátok a Facebookon!