Vírusként terjed a "Stance-kór". Ma már mindent leültetnek, bedöntenek, ívre raknak aminek kereke van. Az őrület nem kerüli el azokat az autókat sem, amik eredetileg nem erre lettek kitalálva. Így "tesznek tönkre" Impreza-kat, Lancer EVO-kat és egyéb sportkocsikat. Szerencsére vannak még olyanok, akik valóban az élvezetért vesznek ilyen legendás autókat és nem azért, hogy egy parkolóban mutogassák. 

Daiki-San mindig is sportautóra vágyott. (Mondjuk ki ne szeretne egyet? :-D ) Éppen ezért vette meg első Subaru-ját, ami egy Legacy volt. Az autó remek volt és szerette is, de hiányzott belőle a sportosság. Így hát aztán váltásra került a sor. A márkával elégedett volt, úgyhogy házon belülről választott, mégpedig egy GDB WRX lett a befutó. 

Első körben a külsőhöz nyúlt. Drasztikus ültetés szóba sem jöhetett, de valamennyire követni kell a divatot, így kerültek fel a L'aunsport szélesítések. Az autó klasszikus Subaru kék, így remekül passzolnak hozzá az arany XXR 527 felnik, amik 18-asok. Az egyik legfeltűnőbb része a kocsinak, a hátsó szárnyon kívül, az első koptató vagy inkább kés. Az ember azt hinné, hogy ez karbonból van, pedig nem! Csakúgy mint a hátsó diffúzor, az első kés is alumíniumból készült. Kicsit furán hangzik egy pályagép esetében ugye? Nos az indok rendkívül egyszerű. A karbon cuccok méregdrágák és 23 évesen nem áll rendelkezésre végtelen mennyiségű pénz, a "hülyeségre". Ha viszont kicsit továbbnézzük a hátsó részt, feltűnik a Tomei kipufogó, ami meg már nem annyira az olcsóságáról híres. Akkor most hogy is van ez? Innentől lesz tiszta, hova lett a többi pénz. Ugyanis a géptető alatt vannak turpisságok. Daikinek nem tetszett a turbó elhelyezése, ezért egyedi csövezéssel felszínre hozta azt, ráadásul le is cserélte egy nagyobb Greddy darabra, amivel 450 lovas lett a gép. 

Belül is a versenyautós érzés folytatódik. Rengeteg feleslegesnek gondolt kárpit, szőnyeg száműzve lett. A gyári ülés csak a jobb egyben maradt a helyén, a sofőr Recaro versenyülésből irányítja az autót és Sabelt övek szorítják a székbe. Hihetetlen ,hogy ez az autó napi használatban van még úgyis, hogy tulajdonképpen semmi sem maradt ami a komfortos vezetéshez kell. Most egy kis gyűjtögetés kezdődik, de Daiki-nak rengeteg terve van még a kocsival, természetesen azért, hogy még jobb időket fusson Tsukuba Circuit-on.

További képekért kattintsatok IDE!

 

Forrás: Tokyo Tuner