Még csak nem is kell BMW rajongónak lenni ahhoz, hogy az M3 hallatán izgalomba jöjjünk. Tulajdonképpen teljesen mindegy melyik generációt nézzük, mindegyiknek megvan a maga varázsa. Talán az E46 M3 az, amelyik még nem annyira modern mint az utódai, de már nem is annyira nyers mint az elődök. Valahol a kettő között lebeg gömbölyű formájával, de még igazi sorhat dübörög elöl. Na most, hogy kiömlengtem magam, nézzük, hogyan lehet fokozni a megjelenését ennek a sportkocsinak! Az már elsőre látszik, hogy bizony ezt a példányt is utolérte a divathullám és a stancekultúra. A bódé megkapta a "kötelező" szélesítéseket, de szerencsére nem valami univerzális üvegszál bánatot csavaroztak fel, ami még a versenyautókon is úgy áll mint tehénen a gatya, hanem egy komplett Pandem Rocket Bunny szettet. Innen azért már tiszta, hogy ez nem éppen alacsony költségvetésű építés! A felnik sem éppen holmi replika görgők, hanem Work Meister S1-ek amiknek a mérete sem átlagos, hiszen elöl 10 hátul pedig 12,5x18 és 225/35 Toyo T1 és 285/30 Toyo R888 gumikat húztak rájuk. Egy alapból sportos autónál a futómű környékén csak ésszel lehet szerelgetni, a Fucktory csapatánál pedig elég jól értenek a dolgokhoz, így Airlift Performance levegős szettet és Airlift 3H vezérlést építettek be. A beépítés egyik legkomolyabb része a tartály és a csövezés, ami a hátsó üléssor helyére került és karbon hátlapra szerelték ún. hardline csövezéssel. A gyári székek helyére Bride sportülések kerültek, a műszerfalat pedig bőrrel és alcantaraval húzták be. A középkonzol és ajtókárpitok környékén pedig a karbon köszön vissza. A motor környékén a Supersprint kipufogórendszer jelenti a változást. A teljesítmény maradt 343 lóerő, de egy ilyen autóhoz ez is bőven elegendő. 

Amióta az első képeket megláttam ,azóta vagyok belezúgva ebbe a kocsiba! Még több képet IDE KATTINTVA találtok! Érdemes megnézni! 



 

Forrás: True Fitment