Ha azt kérdezném, melyik az a BMW, amelyiket a legkevésbé szeretik a rajongók, akkor még az is az E46 compactot említi meg, aki nem is kedveli a márkát. A compact mindig is kicsit hátrébb fog kerülni a sorban a többi típushoz képest. Ha felállítanánk egy rangsort, akkor kupé/kabrió, sedan, touring és vágül a kompót lenne a sorrend. Pedig nem olyan rosszak. Az E46 háromajtós verziója még rosszabb helyzetben van, mert szinte semmi hasonlóságot nem mutat a bázisautóval. Andrejnek sem ez volt az álma. Inkább Golf IV-et szeretett volna, de mire összejött a pénz, hogy kiválassza a megfelelő alanyt első autónak, nem talált megfelelő példányt. B terv volt a Bora, de abból sem talált használhatót. Ekkor került a képbe a BMW mint lehetőség. E36-ból vagy kupé vagy compact. Azonban még mielőtt elment volna megnézni párat, egy barátja felhívta, hogy van egy eladó 46 a háznál. Emberünk elment, átnézte és végül hazavitte. Ez 2 éve volt. Azóta sokat változott a gép, de a jelenlegi formát 2016-ban sikerült elérni. A kasznit MTS-Technix coilover szett engedi közelebb a talajhoz. Szépen lerakták a gépet és ráadásul fixen ebben a magasságban közlekednek vele. A futómű környékén poliuretán szilentek és állítható lengőkarok és toronycsapágy jelentik a változást. Ezeknek köszönhetően elöl 3,5°, hátul pedig 5° a dőlés mértéke. Szükség is volt erre a műveletre, mert a kerékjáratokba 7twenty Style 49 felnik kerültek 10,5x18-as méretben 215/35-ös gumikkal. Ezek mellett nem nagyon nyúltak máshoz és meghagyták az autó gyári formáit. További tervek között szerepel a nagyobb dőlésszög és szélesebb felnik beszerzése, de ez majd csak idővel, hiszen Andrej most már szeretne több találkozóra kijutni. A siker mindenképp garantált, hiszen már az alap is különleges, de ebben a formában egyszerűen brutális! 
Még több képért KATTINTSATOK IDE!





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2017. január 09.)

Forrás: Lowdaily