A történet pont úgy kezdődik, mint az esetek többségében. Kellett egy rohangálós a hétköznapokra..... Sablon sztori, ugye? Philip Robles 92-es Civic-je, pont ilyen céllal került a házhoz. Nem voltak túl nagy tervek vele, csak kellett egy megbízható autó. Aztán a garázsban más irányba indultak  a dolgok és végül olyannyira jól sikerült a mutatvány, hogy még a SEMA-n is díjazták, de ne szaladjunk ennyire előre! Szóval sok-sok évvel ezelőtt egy utcai autó állt meg Phil háza előtt, amit aztán a fiával közösen építettek éveken át, mígnem az autó a versenypályákon szerepelt egyre jobb eredményekkel. A külső már önmagában elég feltűnő. A Pandem bodykittel nehéz mellélőni. Ehhez jön még a J's Racing karbon géptető, a First Molding Type B karbon visszapillantók végül a Phantom Grey fantázianevű szín. A TEIN SRC állítható futómű, ASC Circuit Hero toronymerevítővel megtámogatva illetve keményebb szilentekkel valamint új lengőkarokkal, kellően stabilan tartja az autót pályakörülmények között is, a Brembo versenyfékek, pedig a hatékony lassulást segítik elő. A kerékjáratokban ugyancsak motorsportos kerekek forognak. Volk Racing TE37 felnik mérete 9,5x17 és ET12, amikre 245/40-es Yokohama Advan A048 gumikat húztak. Kell is a tapadás, és a megfelelő fék, hiszen a K kódjelű motorra a SEMA óta már egy turbó is felkerült. A beltérben is csak a legfontosabb dolgokat találjuk. Komplett Precision Chassis Works csövezés, Rywire kábelezés, Recaro SPG ülés, Takata övvel, a műszerfalba pedig AiM MXL2 digitális műszert építettek be. Ezeken kívül csak a kormány és a a Quaife szekvenciális váltó látható bent. Mindenhol csak a puszta fém és a karbon látványa maradt. Az autó annyira jól sikerült, hogy a Gran Turismo alkotója, Kazunori Yamauchi, és persze a többi zsűritag is, megválasztotta a Civic-et a SEMA legjobb "Asian Import" autójának. Amit a Marquee Nightclub-ban egy zártkörű bulin hirdettek ki. Phil és fia büszkék lehetnek magukra, hogy egy ilyen komoly autót hoztak össze a garázsban, önerőből!