A BMW E63 egyszerre sportos és elegáns. A csúcsmodell pedig elég dinamikusan tudja mozgatni a nagy bódét, de valakinek ez sem elég. Szerencsére elég jó kompresszor szetteket lehet kapni a típushoz, azonban ennek az autónak az építője inkább a nehezebb utat választotta. 6 rotoros Wankel erőforrást hajítottak a V10 helyére! Arról nem szól a fáma, hogy ez mekkora szívás volt, de mivel profi csapat építette, így bizonyára nem okozott akkora gondot, mintha a hobbigarázsban álltak volna neki.

A motorhoz 6 sebességes szekvenciális  váltó csatlakozik, 3 tárcsás kerámia kuplunggal,  amin keresztül megérkezik az erő a hátsó kerekekhez, a gyári M6 diffin keresztül. A motor megfelelő kenéséért Peterson 5 pumpa fele, 10 literes tartállyal. Az üzemanyagellátás két fázisban történik. A gyári benzinpumpa mellett 2 darab Bosch 044 is beépítésre került és 550-es injektorokon keresztül küldik az anyagot az égéstérbe. A motor állapotáról Microtech Pro műszeregység tájékoztatja a sofőrt. Az olaj megfelelő hűtéséről két darab olajhűtő gondoskodik 20 centis ventivel, míg a víz hőfokot két hűtő tartja kordában 40 centis elektromos ventilátorral  kiegészítve.

A futómű környékén KW Variant 3 állítható szett lett a befutó. A felnik pedig Rotiform SNA konkáv 3 részesek, rejtett csavarokkal, 9,5 és 11x19 méretben. A fékek is masszívabb darabok, mint a gyári. Elöl 10 dugattyús Vari nyergek és fúrt tárcsák, hátul pedig 4 dugattyús, szintén fúrt tárcsák lassítják a gépet. A kaszni Aerofunction karbon kiegészítőkkel lett gazdagabb. AF-1 motorháztető, AF-2 első lökhárító a hozzá tartozó toldattal, APR hátsó szárny és visszapillantók illetve egyedi hátsó diffúzor. A beltér is igazán spártai. Versenyülések, kipakolt belső jellemzi, csak és kizárólag a legszükségesebb elemek megtartásával. Jelenleg eladó a fenevad, úgyhogy akinek elég mély a pénztárcája és van annyira perverz, nyugodtan rákereshet a neten. (Link nincs sajnos és árat sem közöltek) Még több képet pedig IDE KATTINTVA  találtok!