Rimal, vagy ahogy Instagramon ismerik Xerxes, amikor hozzájutott ehhez az autóhoz, messze nem volt olyan állapotban, mint a jelenlegi képeken. Hiányzó kasznielemek, a festék és lakk szinte teljesen lepergett és kifakult, és még egyéb sérülések is voltak a megmaradt elemeken. Egyedül a motor és a belső volt elfogadható állapotban, illetve egy szett M-system figyelt az autó alatt. 

Ahhoz képest, hogy Rimal egyáltalán nem az M felniket képzelte el az autó alá, egy elég durva és egyedi szettet varázsolt belőle. De ne szaladjunk ennyire előre. Első körben a bódét kellett rendbehozni. A teljes szétszedést és egyéb munkákat a saját felhajtóján végezte, majd elvitte egy barátjához, aki lecsiszolta és lefújta. A Bavarian Blue-ra esett a választás, amit Santorini Blue-nak is ismernek. Ilyen kék az embléma kékje is. Ezzel a színnel teljesen jól passzol a shadowline díszlécszett. Elöl-hátul új lökösöket kapott a gép, hátra felugrott egy kacsafarok szárny, illetve érdekesség a szegecselt panel az autó alsó részén. Kezdetben állítható szett volt az autó alatt, de a cél mindenképp levegős rendszer volt. Mára ez is teljesült egy Air Lift rendszer segítségével. Rimal imádja vezetni, tökéletesen használható maradt az autó. 

A beltér hiába volt jó állapotban ,mindenképp változtatni szeretett volna rajta. Fekete bőrrel húztak be mindent és a gyári ülések helyett E36 M3 "Vader" üléseket szerelt be, amik teljesen jól passzolnak az E24 belteréhez. 

Elérkeztünk a felnikhez. Alapból az M-system kétfajta középpel jött ki. Volt a Turbine és Throwing Star. Mondhatjuk a legszebb gyári felnik, amit a BMW-re lehet kapni. Rimal arra épített fel egy vállakozást, hogy az ilyen gyári gurigákból, egyedi 3 részes verziókat gyártson. Az autón 11x18 és 10x18-as darabokat találunk. Ezek még nem a végleges darabok. Folyamatosan megy az agyalás, hogyan lehetne még durvább a szett, de azt is rebesgetik, hogy egy E9 projektbe is belekezd főhősünk. Kíváncsian várjuk! 

Forrás: Stanceworks