Az életben gyakran kell olyan döntéseket hozni, amik miatt a hobbi háttérbe szorul. Főleg ez akkor igaz, amikor beindul a gyerek projekt. Ha nincs olyan anyagi helyzetben az ember, akkor bizony jó időre lel ehet felejteni a többrészes kerekeket, a drága futóműveket és fényezést. 7 éve Charlan is választás elé került. Venni kellett egy megbízható és biztonságos autót, elérhető áron. Az asszony nem akart manuálisat, úgyhogy automata váltós kocsit kellett nézni, így lett egy Civic Si helyett EX modell. Ez egy darabig remek is volt, mígnem jött a következő baba és szükség volt egy másik kocsira. Az asszony kapott egy SUV-t, Charlan pedig elkezdte átalakítani a Honda-t. A cél egy nagyon lapos és lassú autó megépítése volt. Ehhez pedig a futóműnél egy levegős beépítéssel kezdődött minden. Airlift Performance rendszer és Ingalls camber kit lett beszerelve. A tengelyek végeire Klutch KF007 felnik kerültek 11x18-as méretben ET 0-val és 215/35-ös gumikkal, illetve SE hegyes kerékcsavarokkal.  Ezután jöhetett a külső. HFP lip kit került a lökösökre és a küszöbre, hátul még egy CF Spec Voltex diffúzor is felugrott. A kiegészítők felszerelése után Tropical pink fantázianévre hallgató fóliázást kapott az autó, amit a Patriot Vehicle Graphics emberei végeztek el. Belül NRG gyorszáras kormányagy és Grip royal kormány dobja fel a hangulatot, utóbbit az autó színére fényezték. A teljesítményt 5 lóerővel sikerült emelni, hála a matricáknak. (Ezzel a tulaj viccelődik.) 
Még több képért KATT IDE!





 

 

Forrás: Slammedenuff