Egész évben lehet hallani a címben olvasható mondatot. Nem tudni, hogy ez irigység, vagy éppen rettentően bölcs megállapítás, de semmiképp sem érezni túl pozitív töltetet benne. Nyilván vannak olyan autók, ahol ez igaz, de mint minden más esetben nem lehet általánosítani.

Kevin esetében legalábbis biztos, hogy nem. Első ránézésre talán az intercooler láttán gondoljuk, hogy itt több van egy bepattintott levegős rendszernél és a BBS felnik felcsavarozásánál. Kevin is azért vásárolta ezt a GTI-t, mert korábban is voltak VW-k a tulajdonában és ez a generáció már alapból erős és kellemes megjelenéssel bír.

A cél mindenképp az volt, hogy lehetőleg többet tudjon padon mint a gyári verziók és ha rápillantanak, akkor inkább elegánsnak lássák, mintsem pályagépnek. Az autó kapott egy Rieger küszöböt, amiben a fekete betét is megkapta a kocsi színét. Ezen felül Maxton diffúzor és toldat, ECS Tuning karbon koptató, OSIR hátsó szárny hosszabbító, illetve Golf R első és hátsó lámpák kaptak helyet.

Az ültetésről Airlift 3P Performance series levegős rendszer gondoskodik, szintén Airlift gátlókkal és hátra még állítható lengőkarok is kerültek. Így már szépen ívre lehet tenni a BBS RS görgőket, amik 9x18 és 10x18-as méretükkel és a rájuk szerelt 225/35-ös gumikkal tökéletesen illeszkednek az autó stílusához. A beltérben BFI váltógombot találunk "láva vörös" színben, ECS Tuning piros burkolatokat a kapcsolókon, Sparco Sprint üléseket és Planted Technology síneket és egyedi csomagtér beépítést.

Optika rendben, jöhet a motortér, hiszen Kevin tempósan szeretne közlekedni a kocsival. IS38 turbó, ami eredetileg a Golf R darabja, porfestve pirosra, Eurodyne Stage 2 program, Bfi stage 4, 6 tollú kuplung, Cts szívósor, Audi S3 motorburkolat, ECS motortartóbakok, CTS 3,5"-os leömlő, RS7 gyertyák és Forge Motorsport front cooler segítségével sikerült kipréselni 400 lóerőt a motorból. A látványt még olyan apróságok dobják fel, mint a Porsche hűtősapka, az alu olajbetöltő sapka, vagy éppen az alu nívópálca fogantyú. A jövőben persze ez is változni fog, mert a cél az 500 lóerő elérése, netán túlszárnyalása.

A lényeg az, hogy ez az autó is "csak" egy letisztult, ültetett gépnek néz ki, drága felniken, de sokkal többről van szó. Akár szeretjük a Golfokat, akár nem, erre mindenkinek beindul a nyálelválasztása! Még több képet IDE KATTINTVA találtok!  



 

Forrás: Slammedenuff