Dugó korábban egy Cliot csinálgatott. Elég jól haladt a géppel, megvolt a felni, bekerült az airride, viszont nem sikerült kiállítania a 2015-ös AMTS-n. Egy darabig csend volt körülötte, aztán már csak azt lehetett olvasni, hogy eladta a kis franciát. 
Helyette érkezett ez a Bora, 2.3-as VR5 motorral és 150 lóerővel. Az Alap elég jónak bizonyult, úgyhogy kezdődhetett a készülődés a 2016-os showra! 
A motor környékén nem történtek változások, egyedül annyi, hogy kapott egy 60-as rendszert a Proextől. Az autó kapott egy USA frontot, vajbőr "nagy" Recaro-kat, R32 műszerfalhéjat és kormányt. 
Mivel a Renault alatt már össze volt rakva a levegős rendszer, és azt nem adta az autóhoz, ezért már csak pár apróság kellett, hogy bekerüljön a VW alá. TA Technix állítható futóműre lett felépítve a rendszer. A tengelyek végeire Artec Turbo P felnik kerültek, amik tökéletesen passzolnak a Bora alá. Méretük elöl 8x18 205/35, hátul pedig az eredeti 9,5-ről 10x18-ra lettek módosítva 215/35-ös gumikkal. Osztókör módosítókra is szükség volt, amit Dávid saját kezüleg készített, csakúgy mint az utastérben található tartókonzolt, ami a nyomásmérő órákat és a kapcsolókat tartja.  Március elejéig ezek mind elkészültek, egyedül a fényezés maradt hátra, amit sikerült az utolsó pillanatig elhúzni. Végül a képen látható mattkék színnel locsolták le az autót, aminek hála, Dugó elég népszerű lett a gyengébbik nem körében. (Senki sem érti miért, de folyamatosan jönnek a rajongói levelek neki. :-D ) 
Már csak élveznie kell a gépet. A Show-n az "A" pavilonban mindenki megnézhette közelről az autót és az idei szezonban garantáltan sokszor fogunk találkozni ezzel a kékséggel!