E36 építéssel tele van az internet. A legtöbben a gyári cuccokkal játszanak és kiegészítik az oem optikát, nagy mértékű ültetéssel illetve kerékdőlésekkel, majd az egészet megkoronázzák valami nagy peremes, széles felnivel. Unalmasnak hangzik, de valójában nincs két egyforma autó és ettől lesz szép az egész. Maximum a kivitelezés minőségében és az elköltött pénz mennyiségében van különbség. Egy kicsit nyugatabbra viszont nem okoz gondot a drágább cuccok beszerzése sem, úgyhogy semmi meglepő nincs abban, hogy  Vincenc Lang autója alatt  Airlift Performance rendszer dolgozik. 

De haladjunk szépen sorban! A külső teljes mértékben gyári cuccokból áll. M3 lökösök, küszöbök, viszont a tükrök már nem a sportosabb verzióról érkeztek. A nagy koptató még egységesebbé teszi a látványt. Sötétített első lámpák, piros-fekete hátsók és fekete vesék adják meg a kontrasztot az F80 gyári, Fashion Grey fantázianevű fényezésével. Mint említettük a futómű levegős, és Airlift elemekből áll. Ennek a rendszernek köszönhetően engedik le a bódét teljesen a Carline CM6 felnikre, amik elöl 9,5x17 et 17, hátul pedig 11x17 et -7-es méreteikkel feszítik szét a kerékjáratokat. Nem volt könnyű feladat beszuszakolni ezeket a görgőket az ívek mőgé, ezért a gumiméret is úgy lett kimatekozva. A 225/35-ös gumik szépen feszülnek és finoman becsusszannak az ív mögé hátul, de ehhez némi kerékdőlésre is szükség volt. A látvány minden szenvedésért kárpótolja az embert, nekünk pedig csak gyönyörködni kell benne. A felnik mögött E46 M3 fékeket találunk. Az utastérben mindent újrahúztak alcantara-val, bekerült egy pár Sparco EVO 2 versenyülés, Takata övekkel és be is csövezték kicsit a gépet. 



 

Forrás: AirLift Performance