A klasszikus BMW-k egyre több rajongót vonzanak. Amíg pár éve leginkább E30 lázban égett mindenki, addig mára az E28, E24, E23, E21 került a célkeresztbe. Nem véletlenül. Nehéz mellélőni egy ilyen alappal. A cápa bömbik még mindig vonzóak, és meghatározó szériái a propelleres márkának. Ivan, aki Spanyolországban él, eredetileg egy E31-et (8-ast) szeretett volna. A keresgélés közben akadt rá az E24 szériára és nem hagyta nyugodni a gondolat, ezért amikor elérhető közelségbe került a képeken látható 635csi, egyből lecsapott rá. Az autó tökéletes állapotban volt és már alapból M csomaggal volt szerelve, ami a hátsó szárnyat és a mélyebbre húzott első toldatot jelenti. Ezen felül a króm lökösök is úgy néznek ki mint az újak. Szóval tökéletes vétel volt! A motorháztető alatt az M90 kódra hallgató 3,5 literes sorhat figyel, ami a maga 215 lóerejével kellően dinamikusan mozgatja a kocsit. Egyébként meg egy 1979-es autóról beszélünk, ami már akkor többet tudott mint sok mai "műanyagmotoros gurigatakony" ördög

Szóval a külső rendben, motorikusan megfelel minden elképzelésnek, így ideje volt lejjebb tenni a cápát. Akinek volt már régebbi BMW-je, az tökéletesen tudja, hogy ezeknek az autóknak az ültetése nem éppen sétagalopp. Fix módban kell egy kis szögelés, hogy tényleg ott legyen a gép, ahova megálmodtuk. Ivan éppen ezért egyből azt az utat választotta, amivel nem lehet mellélőni. Ez pedig a levegős rendszer. A Bilstein gátlókra épített rendszer tökéletesen leengedi a bódét és még használható is maradt, hiszen egy gombnyomásra fel lehet emelni. Ezután jöhettek a felnik. Hányszor hallottuk már, hogy a BBS elcsépelt és unalmas stb? Vicces ilyeneket olvasni, hiszen egy olyan márkáról beszélünk, ami meghatározó az autós életben, legyen szó többrészes csodákról, vagy gyári egyrészes felnikről. Úgyhogy "Filatáska" ide vagy oda, ez alá is a korban legtökéletesebben passzoló BBS RS 198 felnik kerültek, elöl 9,5x17-es méretben 205/45-ös gumikkal, hátra pedig 10,5" szélességben 225/45-el. Az ezüst közép a polír peremekkel, arany csavarokkal és a piros kupakokkal tökéletes harmóniában van a Baltic Blue fényezéssel! Perfekt! 

Arra kérdésre, hogy mik a jövőbeni tervek, Ivan annyit mond: "Szeretném az airride-ot fejleszteni és korhű Recaro üléseket is szeretnék beszerezni, illetve a belteret bebőrözni amennyire csak lehet." 

Bárhogy is alakul, biztosak lehetünk benne, hogy jól fog sikerülni, hiszen eddig is jól haladt az autóval a tulaj! 

Még több képért KATTINTSATOK IDE!




 

Forrás: RollHard