Brandon korábban már két S2000-est is birtokolt, de a mostanival végre sikerült megvalósítani azt, amire mindig is vágyott (vagy csak pillanatnyilag lehiggadt, sose lehet tudni). A cél egy olyan autó építése ami pálya mellett, vagy akár pályán is tökéletesen megállja a helyét. 

A legfeltűnőbb rész az irdatlan hátsó légterelő. A Battle Euro szárny nem a csomagtérajtóhoz, hanem a karosszériához lett rögzítve. Lehet vitatkozni a funkción meg egyéb marhaságokon, de mivel az egész autó megjelenése agresszív, ezért ez az elem tökéletesen illik a képbe. Mivel a felnik nem éppen szokványos méretekkel rendelkeznek, ezért kötelező volt némi szélesítést applikálni a Honda-ra. A hátsó íveket eredetileg Datsun Z típusokhoz gyártották. Az első szélesítések már S2000-hez tartozó darabok és a Circuit Garage műhelyéből származnak. A Work Equip felnik ezeket a járatokat töltik ki tökéletesen 10,5x18 ET11 illetve 11x18 ET5 méretükkel. A felnik közepe fehér lett, arany csavarokkal, a peremek pedig feketék. A coilover szettel pedig beállították a megfelelő magasságot is. 

További érdekesség a  Spoon hardtop, amivel teljesen más lesz a kiállása a roadsternek. Elöl a sárga lámpafólia töri meg a sötétséget. Az ASM Shine első lökhárítóval pedig kicsit olyan az eleje, mint egy fogatlan sárkánynak (A cikkben az "Így neveld a sárkányodat" c. rajzfilmre utalnak. Utánanéztem kicsit és tényleg olyan! :-D ). A géptető gyári maradt, de kivágtak belőle itt-ott a szellőzés érdekében, meg aztán illik is a versenystílushoz. A motorháztető alatt viszont nem történt változás, mert a teljesítménnyel tökéletesen elégedett a tulaj. Egyedüli változás az Invidia kipufogó felszerelése. Belül Vertex Fatlace kormányra cserélték a gyárit. 

Az autón nem ez az első változtatás, de talán most néz ki úgy, ahogy Brandon elképzelte. Elég sávtakarítóra sikerült a Honda. 

További képekért kattintsatok IDE





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2016. szeptember 12.)

Forrás: Lowered Lifestyle