Kapuzárási pánik, nyugdíjas playboyverda és még sorolhatnám a jelzőket, amivel a BMW roadster-ét szokták illetni. Pedig a fiatalok is kedvelik ami teljesen természetes dolog, hiszen ideális gépjármű. Csak bedobjuk a szőkét/barnát/feketét, hátra elfér a kevés csomag, és irány lazulni a hétvégén! Az autó alapból nem túl magas és elég jól képes elnyelni szélesebb felniket is. Vannak olyanok, akik a gyári méretekkel játszanak, de vannak olyanoik is mint Pablo, aki nem volt hajlandó elfogadni az autót eredeti formájában. Az első feltűnő dolog a lökhárító. Ez bizony nem az M-es verzió. Illetve az, csak éppen egy másik típusról érkezett. Az alsó rész eredetileg az 1M sajátja volt és ezt dolgozták össze a Z4 lökösével. Az eredmény: egy sokkal agresszívabb front, ami ráadásul egyedi is. Ezután a kasznit behúzták kék (vagy zöld mikor milyen a napfény) színű fóliával az Exclusive Customs emberei. Pablo úgy érezte, hogy mindenképp le kell ültetnie a kocsit. Aki már látott ilyet élőben, az most valószínűleg értetlenül néz. Igen, az alapból alacsony gép még lejjebb tud ereszkedni, amit levegős rendszerrel sikerült elérni. Ehhez elöl Airlift elemek lettek felhasználva, hátra pedig egyedileg épített gátlók és lufik lettek felhasználva. Az egészet pedig Accuair Switch Speed vezérlő egészíti ki. Ennél a típusnál a kerékválasztás is nagyon fontos. Pablo biztosra ment és Work VS-ZF görgőket rakott az autó alá amiknek méretei elöl 9,5x18 ET -5 míg hátul 10,5x18 és ET 5. A beltér és a motor környéke érintetlen maradt, legalábbis most még nem érzi úgy a tulaj, hogy hozzá kéne nyúlni, de persze nincs rá garancia. Mindenesetre a sportos autónak elég jó lett a kiállása amit IDE KATTINTVA még több képen meg is nézhettek! 





 

 

Forrás: Slammedenuff