Miért veszünk SUV-t? Hogy a családot kényelmesen el tudjuk szállítani mindenhova, hogy a cuccaink elférjenek egy hosszabb út során, vagy csak mert menő egy X5-el megállni valahol. Ezek már nem igazi terepjárók, de robusztus megjelenésük nem ezt sugározza. Szóval vettünk egy SUV-t és leültetjük a földig.....teljesen logikus. Azonban az autóépítésben ez a legszebb, hogy rohadtul nem kell logikus dolgokat művelnünk! AM Singh be is bizonyítja ezt! Ez az X5 mindenből megkapta a legjobbat! Felugrottak az X5M első és hátsó lökösei és sárvédői, aztán kapott egy Performance BMW karbon koptatót, hátul pedig Vorsteiner diffúzort. A karbonból jutott még az oldalindexek köré is. Ha már ennyi X5M cucc landolt a kocsin, a fékek is lecserélődtek a sportos változatéra és most 4 dugattyús 395-ös Brembo-k lassítják a gépet. Az X5 alá elég jó méretű felniket lehet bepattintani, ami itt meg is történt. Elöl 10,5x22, míg hátul 12(!)x22 Brada BR-1 görgőket csavaroztak fel. A már említett  ültetés természetesen levegős rendszerrel lett megoldva, ami Airrex lufikból és gátlókból, Airlift vezérlőből, 2 Viair kompresszorból, 15 literes tartályból áll. A beltérben újrahúztak pár dolgot, fekete fóliát kaptak a díszlécek és a kormány lecserélődött egy F10 M5 darabra. Azonban itt nincs vége a dolognak! Am Singh ugyanis autóhifi versenyeken indult régebben és a mai napig ilyen rendszerek beépítésével foglalkozik, úgyhogy a BMW is kapott néhány minőségi cuccot. Gladen Audio, Mosconi, XS Power és Sky High Car Audio márkájú elemekből épül fel a rendszer. 
Ha IDE KATTINTOTOK, akkor a képek mellett a hifiről is találtok részletesebb infókat! 





 

 

Forrás: I Love Bass