Hol vannak a régi szép idők, amikor még a Carstyling volt az egyetlen hazai tuningoldal? Mondjuk még mindig a legnagyobb, csak épp a Facebooknak "hála" sokat hígult az autósélet és gombamód szaporodnak a különböző "csoportosulások". Van, ami csak képeket és videókat oszt meg, van olyan is, ami mémeket és vannak olyanok, akik valóban csinálnak is valamit a képek posztolásán kívül.

Ez utóbbi csoportba tartozik a Hoongarage is. Bálint és Norbert régóta barátok. Emlékeztek még a Story of Duda c. videóra? Na ők azok, akik ráuntak a szerelők állandó időhúzására, hazavitték az E30-at, beledobtak egy erősebb motort, aztán a tesztkörön megsemmisítették az egészet. Jó kis sztori, csak kár hogy szomorú a vége. Viszont innen szép felállni! A srácok belekezdtek az autók bütykölésébe. Később megismerkedtek Dáviddal és Danival és olyan baráti viszony alakult ki, hogy együtt buzerálták a gépeket. Idővel aztán sikerült hétvégékre "szerezni" egy igazi műhelyt, ahol kiélhették minden perverziójukat. Bálint vett egy rommá pusztult 25-ös 36 kupét és azt állította talpra. Jó is volt a 2,5.....egy darabig. Ekkor jött rá hősünk, hogy neki bizony V8 kell a sorhat helyére, úgyhogy most ez a terv. Amíg nem kerül be rendesen a moci, addig bukócső, nagy kormányszög került az autóba és teljesen kilakatolták az egészet. Megérkezett a váltó hatágú szinterrel és a motor is készen áll, hogy elfoglalja a helyét. 

Dani is 36-ot hajtott, de nem bírt magával, ezért beruházott egy 200 SX-re. Sajnos nem volt a legjobb vétel, mert kb egy hét után hengerfejes lett, de a Missile Performance kezei között, megerősödve fog visszakerülni a tulajhoz a szekér. 

Dávid egy RX-7-ben látta meg a fantáziát. Eredetileg 1JZ motort szeretett volna berakni, de anyagi okok miatt, BMW V8 motor fog bekerülni majd egyszer az autóba. (Vagy csak simán eladósorba kerül, még nem tudni.) 

Duda újra összerak egy E30-at. A projekt lassan halad, de ha egyszer kész lesz, biztosan lesz róla megint videó, és remélhetőleg annak vidám lesz a vége. 

Biztos mindenkinek feltűnt, hogy a projektek nagy része vagy lassan, vagy sehogy sem halad. Az ok rendkívül egyszerű: nem milliomos csemeték a srácok, hanem dolgozó emberek. Mindent saját erőből csinálnak, hatalmas lelkesedéssel. Manapság ezt mindenképp tiszteletben kell tartani. Ők nem csak bepattintanak egy állítható futóművet és felcsavaroznak négy felnit, hanem igazi csapatós gépeket faragnak. Nem véletlenül! Céljuk, hogy a Hoongarage ne csak egy oldal legyen a Facebookon, hanem drift csapatként is jelen legyen a hazai autós életben. Sok sikert kívánunk a srácoknak! 

Addig is látogassátok meg az oldalukat a Facebookon! Az oldalukon remek minőségű képeket és videókat találhattok! 

 

Forrás: Hoongarage