Még tavasszal tartotta meg a BG az első komolyabb autós bulit a Görzenál területén. Az a tali olyan jól sikerült, hogy tető alá hoztak egy szezonzáró, őszi találkozót is. Most is emailben kellett jelezni a részvételt, így a szervezőknek is tiszta volt, mennyi autóra számíthatnak. 150 gép volt előzetesen betervezve, de több mint 180 lett visszaigazolva. Pontos számokat nem tudni, de körülbelül 150 autó gurult be a pályára. Igazából ez már kicsit szűkösnek tűnt, de még mindig lehetett rendesen közlekedni, és ha a parkoltatásra több idő jutott volna, lehet még több autó elfért volna. Már reggel 9-kor megérkezett az első látogató és onnantól nem volt megállás. A minőségre nem lehetett panasz. Csak igényesen átalakított kocsikat lehetett látni mindenhol. Sőt! Két igazi klasszikus is felbukkant! Egy OT rendszámos Porsche 356 és egy Ferrari 348TB is érkezett. Miután mindenki elfoglalta a helyét és a Beer Company teraszán elfogyasztott némi frissítőt vagy hamburgert, megkezdődtek a programok. Tudni kell, hogy a Backyard talikon nem igazán voltak eddig külön progik, de mivel korábban többször jelezték a résztvevők, hogy szeretnének valami összekovácsoló dolgot, a srácok beadták a derekukat és Airride Battle-t illetve Limbót is szerveztek, utóbbit kicsit másképp. Az Airride csata kicsit szervezetlennek tűnt, egyrészt mert valahogy a lufis arcok nem akarták összemérni tudásukat egymással és ezért a szervezőknek úgy kellett könyörögni, illetve a szabályrendszer sem volt teljesen tiszta. Mindenesetre valahogy lebonyolították és ígéretet tettek arra, hogy a jövőben jobban kidolgozzák a dolgot. A limbó szabályrendszere is "élőben" lett finomítva, de ez több okból is jól jött ki. Egyszer azért, mert így mindenki beleszólhatott kicsit, másodszor pedig végre tényleg az nyerhetett, aki a leglaposabb volt. Ugyanis nem a tető magassága számított, hanem az autó legalacsonyabb pontja, amit deszkákkal mértek 1-től 7 centi magasságig. A különlegesség az volt, hogy nem szemből kellett átgurulni, hanem tolatva. Így nem volt előnyben az, aki hatalmas koptatóval húzza lejjebb az elejét a verdának. A díjazás sem volt hétköznapi! Talán először itt volt olyan, hogy az Airride Battle és a limbó nyertese nem egy kupával lett gazdagabb, hanem ötezer forinttal! Így már megéri benevezni, nem igaz? Ezek után a díjátadó következett. 6 kategóriában választották meg a legjobbakat a szervezők.
Euro: Barna Krisztián E28 (Cikk hamarosan!)
Japanese: Weisinger Balázs Suzuki Swift
Fitment: Tóth Norbert E36 ( Cikk! )
Static: Szathmáry Attila Golf Mk1 ( Cikk! )
Wheelporn: Velner Zoltán Alfa Romeo (Cikk!
Bagged: Nagy Gábor Volkswagen Passat
Miután minden program lement, néhányan lassan kigurultak a Görzi kapuján. Így is még elég sokan maradtak és végül 19:00 után kiürült a pálya. Remek találkozó volt, nagyszerű autókkal! 
 
Fotók: X-Tomi Photo. További képeket IDE kattintva, illetve az esemény Facebook oldalán találhattok!