"Steal the show" Így nevezik azt, amikor egy eseményen, rendezvényen, műsoron belül egy csapat, vagy egy személy kiemelkedően szerepel. Idén az RS-Tuning Hungary csapata volt az, akik olyan színvonalat produkáltak, ami minden látogatónak beleégett az agyába. Rengeteg különlegesség volt látható a standon és lehetetlen lenne mindről teljesen részletes leírást adni, de azért kiemelnék párat. A Liberty Walk szettes R8 már körbejárta korábban az internetet. A kész mű mindenkit elbűvölt, de azt kevesen tudják, hogy maga az összerakás nem volt zökkenőmentes. Eleve az a művelet, hogy szét kell vágni egy méregdrága autót, még a sokat látott csapattagokat is megviselte lelkileg, de ha már ott volt az LW szett, nem volt mit tenni. Azonban ezután jött a következő pofon, ugyanis az tök jó, hogy itt-ott belevág az ember egy R8-ba és utána felszereli a szélesítéseket, de mi lesz a hiányzó dobbetétekkel és egyéb apróságokkal, hogy a kerekek ne verjék be a vizet menet közben? Szerencsére nem állt meg a tudomány, hanem megoldották új, egyedileg gyártott dobbetétekkel a dolgot és tökéletesen gyári minőségű lett az egész. Így már bátran lehet mutogatni a csomagteret is és senkinek sem fog feltűnni, mekkora munka kellett a hibátlan megjelenéshez. A standon állt egy sárga Porsche is. Erről a kocsiról csak annyit kell tudni, hogy a tulaj egy ültetést és egy olyan felniszettet szeretett volna, ami illik az autó stílusához. Ezért került alá egy BBS LM szett és H&R futómű. Egy ilyen autóhoz nem is kell más! Tökéletes volt és csiszoltak rajta még kicsit a srácok. A Porsche mellett állt egy RS2-es Audi. Ezek a gépek már gyári állapotukban is fantasztikusak, azonban a kiállított példány alatt H&R futómű volt betegül letekerve, szinte használhatatlan magasságig, miközben több mint 400 lóerővel bír, hála a chipnek és a komplett kipuffrendszernek. Különleges még a teljes kék alcantara belső is.   Tovább haladva a zöld TT volt látható. Érdekes, hogy a fóliázott és matricákkal teleaggatott autó mekkora érdeklődést kapott, pedig a RS-Tuningos srácok alapvetően nem ezt a fajta stílust élik. Ettől függetlenül tökéletesen összerakták a gépet és Airlift Performance futóművet, illetve Rotiform görgőket raktak az autó alá, a gumikra pedig a mai divatnak megfelelő Tyre Letter feliratot pattintottak. Az Audi mögött a legendás bálnát lehetett megnézni. Ez az autó, nem egy mai építés, de még mindig bárhol meg lehet jelenni vele és garantáltan tömeget fog vonzani maga köré. A külső és a belső is tökéletes és minden apró részletre nagy figyelmet fordítottak az építés alatt. Elég csak elidőzni a beltérben, ahol a bőrözött ülések vagy éppen a fényezett műanyagok is tökéletes harmóniában vannak egymással. Kint volt még a karbon hármas is, ami szintén olyan munka, ami az évek alatt nem veszített semmit értékéből. Ez a kocsi már akkor korszakalkotó volt, amikor még karbonozásról nem is tudott a többség, az autó pedig teljes egészében be lett vonva a nemes anyaggal, ráadásul a motortérben sem egyszerű szív dobog, hanem egy turbós VR6! A kiállított kabrió Golf egy olyan projekt, amit eddig egyik találkozón sem lehetett látni. A clean motortérben egy R32 erőforrást találunk kb 270 lóerővel. A kasznit GAS airride engedi talajközeli állapotba és a rendszernek köszönhetően tűnnek el a szélesített sárvédők mögött a Rotiform SPF felnik.A beltérben Passat R36 ülések lettek beszerelve és minden felületet a kabrióponyvával megegyező színű bőrrel húztak be. Az RS Escort idén teljesen átalakult. A csapat valami olyan dolgot alkotott, amitől koppant az állam! Új szín, megvadított külső és ami a legdurvább, a tökéletes belső kikerült a kocsiból és helyét csövezés és versenyülés vette át! Nem szeretnék minden poént lelőni, mert az autót hamarosan részletesen is bemutatjuk az oldalon. A teljesen clean Mk1 felfoghatatlan látványt nyújtott kívül és belül egyaránt! Azonban nem csak a külső lett perfekt, hanem a motortér is. A kipucolt kazántérben egy turbós 16 szelepes motor dolgozik, polírozva, patika tisztaságú körülmények között, körülbelül 260 lóerővel. A beltérben alcantara borít mindent és sportülések tartják a sofőrt és utasát. Egy másik egyes is helyet kapott a standon, aminek különlegessége, hogy a tulaj Wolfsburgban rakatta össze magának. Olyan az egész, mintha nemrég gurult volna ki a gyárkapun, viszont a beltérben naftalinos, "vintage" illat terjengett. A csatahajó RS6 önmagában is brutál megjelenéssel bír, ha hozzávesszük, hogy kb. 700 lóerő dübörög a géptető alatt akkor még izgalmasabb a dolog. A fiúk zsenialitását mutatja, hogy elsőre tökéletes méretezésű 21-es felniket rendeltek a kocsi alá és szintén tökéletes lett a gumik a mérete is. Az autó ugyanis static módban van használva, de a fitment annyira patent lett, hogy egy kártyalapot sem lehet becsúsztatni a sárvédő és a kerék közé, mégis lehet használni anélkül, hogy bárhol beleérne, akár 4 személlyel is! Ez a művészet igazán! Ugyanilyen durva jól lett kiszámolva az RS4 kabrió alá is a körben 10" széles garnitúra! Az is fix magasságban van használva, és ott is tökéletesen illeszkednek az ívekhez a kerekek. Így nézett ki az RS stand az idei AMTS-n. Minőségi építések, elmebeteg verdák az egész placcon! További képeket IDE KATTINTVA találtok, ahova  több mint 1000 kép lett feltöltve!