Amikor ezt az autót leleplezték a  TAS-on, akkor két részre szakadt a közönség. Az egyik rész imádta, a másik viszont gyűlölte. Az előbbi csoport azért rajongott érte, mert Kato-san ismét valami olyat alkotott, amivel totálisan felforgatta az autós életet, és így üzent, hogy nincs lehetetlen illetve megszűntek a határok. A másik csoport felháborodásának adott hangot, miszerint egy ilyen műremek feláldozni a "hülyeség" oltárán, főbenjáró bűn! Kato-san viszont mosolyogva hátradőlt és beintett mindenkinek! Ő azt csinál amit akar, ha tetszik, ha nem. Imádja az embereket és imádja ha foglalkoznak vele. Ebből nyeri az energiáját. Azt már megtapasztaltuk, ha fel akarjuk magunkra hívni a figyelmet, akkor vagy olyat kell csinálni, amit senki sem mer elvállalni, vagy olyan alaphoz kell nyúlni, amitől tuti kiakadnak mindenhol. AMTS-n is volt rá példa: Stancekraft Skoda, vagy Varázs Garázs Suzuki Samurai.

Még mielőtt az igazi vaskalapos rajongók elkezdenének tovább háborogni, tisztázni kell, hogy a Miura, valójában nem is Miura, hanem egy replika, ami ráadásul egy replikára van építve! Furán hangzik, nem igaz? Lehet, hogy Kato-nak hegyekben áll a zseton, de még ő sem engedheti meg magának, hogy szétvágjon egy ritkaságnak számító autót. Viszont állt a műhelyben egy Ford GT40 replika és ez lett végül a projekt alapja! Miután "Miurásították" a kocsit, felszerelték a jellegzetes szélesítéseket, előre kapott egy Liberty Walk toldatot, Vitaloni Sebring visszapillantókat, hátul pedig kacsafarok szárnyat. Az első sárvédőknek még légbeömlő is jutott, amit szintén végigszegecseltek. A kerékjáratokat klasszikus japán görgők töltik ki. Az SSR MKIII tökéletes választás az autó alá! A felnik méretezése sem hétköznapi. Elöl 10x15 ET-20, amit 6 centis nyomtávokkal sikerült elérni, hátul pedig 12x15 ET-60, amihez 9 centis pogikat pakoltak fel. A Yokohama Advan A050 gumik méretei 205/50 és 225/50. Az alapból sem magas kocsit Ideal levegős rendszer és átalakított lengőkarokkal sikerült még jobban leengedni, aminek köszönhetően az autó legmagasabb pontja közel 82 centire van a földtől! A hátsó elemet felhajtva, elénk tárul az erőforrás, ami egy 5 literes Ford Motorsport V8. Önmagában a motor még nem is akkora látvány, bár a Weber-ek már önmagukban gyönyörűek, de a komplett kipufogórendszer a Wolf leömlőkkel, igazi műalkotássá varázsolják az egészet! A hangja pedig...... Ismerve Kato stílusát, el tudjuk képzelni, hogyan üvölthet! Az egyetlen dolog, ami beárnyékolja az egészet, az az üzemanyagtartály mérete. A 25 literes tank, mindössze 100 km felhőtlen kocsikázást enged meg a sofőrnek. Persze ezt az autót nem is arra készítették, hogy világ körüli útra induljon vele az ember, de azért biztos nyugodtabban lehetne nekivágni egy hétvégi karikának, ha több üzemanyagot lehetne tankolni. Apropó sofőr! Az sem baj, ha nem túl nagy darab az ember, mert mackós testalkattal kihívás behuppanni az ülésekbe, főleg hogy még Liberty Walk csövezés is helyet kapott. Ha viszont elhelyezkedtünk, nincs más dolgunk, mint átnézni a GT40 műszerfalat, megmarkolni a Momo kormányt és lepadlózni ezt a különlegességet! 

Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 



 

Forrás: Speedhunters