Technikailag nem az első autója Beinn-nek, hanem a második, viszont ez az első autója, amivel közlekedik is. Eredetileg egy háromajtós Mk1 Golf volt a fő projekt, csak aztán a sors máshogy intézte a dolgokat. Angliában a fiatalok és a biztosítók nem kedvelik egymást túlzottan. Nem kell nagyon belemenni a részletekbe, de a lényeg az, hogy autót fenntartani fiatalon, nem a legkönnyebb dolog. Viszont ha egy idősebb és gyengébb autóval mozgunk, akkor talán vállalhatóbbak a kiadások.

Beinn építgette az egyest, de kellett egy rohangálós, így került a képbe a Polo. Ez a 91-es háromajtós teljesen megfelelt a várakozásoknak, mindaddig, amíg nem kapott egy pofont. Sokan ilyenkor vagy leteszik a vasat, vagy lecserélik. Beinn viszont újraépítette az egészet!

Külön büszke rá, hogy mindent saját kezűleg végzett a kocsin. Ha már darabokban volt az egész, egy kicsit kipucolta a motorteret, szélesített a sárvédőkön, letisztította a lökhárítókat, majd az egészet leöntötte Hyundai Jamaica Blue színnel. Hátul telipiros lámpák váltották a narancssárga verziókat.

Új motor is beépítésre került. 1,4 16v AFH szívet kapott a Polo, de ezt is úgy, hogy a későbbiekben ne legyen gond vele, így 35 mm-el magasabban és a váltót is hozzáigazítva, ami egy 5 sebességes SEAT darab. A motor mellett a fék és üzemanyagcsövek is új helyre lettek pakolva., a kasznin belül lett elvezetve az összes.

Miért volt szükség ennyi plusz munkára? Azért mert Beinn lehetetlenül alacsony magasságban akarta használni a gépet és szigorúan static módban! A TA Technix gátlókat egyedi rugókkal rakták össze, majd új, MaxRPM toronycsapágyakat, egyedi lengőkarokat kapott a gép. Így sikerült lehasaltatni teljesen a kis Polo-t.

Hogy még alacsonyabb legyen a kocsi, a felnik is kis átmérőjű darabok lettek. A Formula Ford felniket átfúrták 4x100-ra, Gotti csavarokat használtak fel, de a radinox peremek megmaradtak. Az elöl 8 hátul 9x13-as felnikre 175/50-es gumikat feszegettek.

Letisztult bódé megvan, megfelelő magasság belőve, jöhet a beltér! Colour Concept Recaro ülések, G40 váltógomb, Momo sportkormány a '70-es évekből, Beetle pedálgumik, fekete ajtókárpitok és Votex ajtózsebek is szerepelnek a listán. A már említett fék és üzemanyagcsövek, az utastérben hátsó részén válnak láthatóvá. Ahhoz képest, hogy első projekt, elég szépen sikerült összedobálni a kisautót. Lapos, letisztult, egyszerűen tökéletes! Ha még több képet szeretnétek látni, csak KATTINTSATOK IDE!




 

Forrás: Fast Car