Az egyik, ha nem a legszebb hazai Mk1!
A futómű Supersport gewinde, de a gátlók sárga Koni-ra lett cserélve. A futómű minden eleme új vagy felújított. Amit csak lehetett, gyári verzióra cserélt a tulaj. Csavarok horganyozva, lengőkarok, hátsóhíd porfestve lettek. A fék közel gyári. A nyergek homokolva, porfestve csakúgy mint a hátsó féktartó lemez. A többi elem, csapágyak-kerékagyak, gyári újak. Az ültetés miatt a féltengelyeken alakítottak. A jobbos vékonyabb és rövidebb, míg a balos csak kicsit rövidebb lett. A váltótartóbakot óvatosságból átalakították, hogy véletlenül se akadjon meg ha leér. A felnik egy darabig gyakran változtak. Volt 15-ös Pirelli, aztán 16-os C2 Porsche, majd RS. A BBS felnik méretei is változott párszor. Volt elöl 6,5, hátul 7", aztán körben 6,5. A jelenlegi verzió gyári 7"-os RS001. 7x15 ET 25 165/40-es gumikkal.
A beltér eredetileg barna volt, aztán kicserélődött feketére, az ülések pedig egy G2 GTI-ből ugrottak át. Jelenleg visszakerült a gyári belső, amit teljesen szétszedtek, kimostak és egy kárpitos újra összerakta az egészet. Az ajtó és tetőkárpit maradt gyári barna.
A motor maradt a gyári 1,5 szívódízel, viszont ezt is darabokra szedték és újra összerakták. Új vízpumpa, vízcsövek. A csavarok, nyomócsövek, gázkar horganyozva lettek, ami meg nem, az porfestve feketére.
Az átalakítások, nem mostanában készültek, mégis az autó még ma is bárhol a világon megállja a helyét. A legviccesebb az egészben, hogy Attila nem showcart akart összehozni. Ő csak egy jó állapotú egyest szeretett volna összedobni, erre egy olyan durván összerakott igazi hobbiautó lett belőle. Megjelenése kortalan, és bárhova is gurul be ezzel a műremekkel, egyből mágnesként vonzza az embereket maga köré.
Fotókért köszönet: Mosoni Péternek és a Meetupsos csávónak, Lengyel Gábornak!