Alaphelyzetben, egy F Astra sedan nem vált ki heves szívdobogást senkiből. Szabi pont ezért választotta ezt a típust, ráadásul kevés épített verzió rohangál belőle. Persze ő sem ilyen formában jutott hozzá. 

A "telepjáró"

A lökhárítók teljesen ki lettek simítva. Az első lámpa projektorosra lett alakítva, belül pedig bőrözve lett. Nagyjából ennyi, ami látványos változás. A futómű terén azért lényegesen több matek volt. Kezdetben a szokásos 40/40-es ültetéssel kezdődött minden. Aztán Szabi hamar rájött, hogy ennél több kell a boldogsághoz, így 60/60 lett a következő lépés. Egy fokkal jobb, de nem az igazi. 


Nincs más lehetőség, jöhet a gewinde! Az állítható szett a helyén, letekerték ééééés még mindig hiányzik valami. Ezek után egy kis mókolás a garázsban és megvolt az áhított magasság. Egy darabig. Akkoriban BBS RM gurigák voltak az autó alatt 7,5x15 és 8,5x15-ös méretben. Nem volt rossz, de Szabi még ennél is többre vágyott. Mindenki tudja mi következik ilyenkor.

Egy kis gyűjtögetés után nekiálltak a haverokkal és levegős rendszert varázsoltak az Astra alá. Miután már stabil volt minden, Szabinak végre mosolyra húzódott a szája, mert amint koppant az eleje, egyből tudta, hogy mindig is erre vágyott. Igen ám, de ilyenkor rájön az ember, hogy a kerekekkel is lehet variálni. A BBS felniket váltotta egy szett Artec 8,5x17 és 9x17. Szabi elmondása szerint, akkor jó ötletnek tűnt, de ma már picit visszasírja BBS gurigákat. 

Arra a kérdésre, hogy mit tartogat az idei szezonra, nem mond semmit, csak sejtelmesen mosolyog. Kíváncsian várjuk mi lesz az idei agymenés!