Mini építésből láttunk már többfélét. Motorkerékpár szív, Honda Integra Type-R motor és még sorolhatnám. Egy dologban egyformák: mindegyik erős és így igazi versenygépet képesek faragni a kisautóból. 

Egy olyan átalakításnál, ahol teljesen típusidegen motort akarnak beépíteni, ráadásul számít a súly/lóerő arány, általában nem spórolnak semmin. Így ennek az autónak is csővázas a szerkezete. Nem akartak túlságosan agresszív külsőt, úgyhogy elsőre nem tűnik túlzottan veszélyesnek a gép, de az ártatlan szív alatt, karbon elemek és polikarbonát üvegek rejtőznek, amik még könnyebbé varázsolják a már alapból sem túlsúlyos autót.

A széles kerékjáratok és a diffúzor azért már sejtet valamit, az olyan apróságok, mint a karbon Aston Martin kilincs, egy kis pluszt is adnak az egészhez, de ezt is csak az igazán figyelmes emberek veszik észre. Az utastér már egyértelműen versenysportos hangulatot áraszt. Renault Sport ülések, hidrokézi, karbon cuccok, csövezés, flokkolt műszerfal stb. Itt már biztosak lehetünk benne, hogy valami turpisság van a motortérben. 

A Compomotive Turbo felnik 8x13-as méretűek és Yokohama A048R gumikat kaptak, 175/50-ös méretben. Apró érdekesség a Stella Artois sörösdoboz közép. A felnik mögött 4 dugattyús Willwood fékeket találunk. 

Most pedig jöhet a motor! A Mini hátuljába építették be a Volvo S40 T4 erőforrást. Az 1.9 literes turbós moci eredetileg 200 lovas volt, amit sikerült feljebb tornázni a Garrett GT2560R turbóval, Audi S3 injektorokkal, Apexi vezérlővel. Ezt egészíti ki a könnyített lendkerék és erősített kuplung. Így sikerül elérni 300 lóerőt, ami a könnyű kasznival párosítva igazi versenygéppé változtatja a kisautót! 

Még több képért KATT IDE! 



 

Forrás: DLEDMV