Japán autó fanoknak biztosan ismerősen cseng a Top Secret műhely neve. Az első ami beugrik, nagy valószínűséggel, a felhúzott turbós motorokkal szerelt példányok. A Tokyo Auto Salon-ra is készültek néhány géppel. Ezek közül a képeken látható R35-el foglalkoznék kicsit. Az erősítés itt sem maradhatott el, így némi programozás és katalizátor frissítés után 600 lóerő feletti teljesítményt csikartak ki a motorból. Ami viszont sokkal feltűnőbb, az a komplett karosszériacsomag, amit az autóra szereltek. A szegecselt szélesítések megállíthatatlanul törnek előre. Népszerűségük töretlen. Azonban nem minden esetben bírnak valódi funkcióval. A Top Secret nem állt be a sorba és olyan készletet fejlesztett az R35-höz ami nem csak jól néz ki, de funkciója is van. Ott van például a motorháztető. A rengeteg beömlő és szellőzőnyílás, mind azért került oda, ahova hogy a legoptimálisabban adja le a hőt és a motorból ki lehessen hozni a maximumot. Az első lökhárítón keresztül érkezik a hideg levegő, illetve a szélesebb sárvédők is kaptak szellőzőnyílást a kerék mögött. A sárvédők 20 milliméterrel szélesebbek és így 285-ös gumik is elférnek. Az első lökös elég masszív darab, de még a toldattal sincs közelebb a földhöz mint a gyári darab, viszont jobb lesz tőle a hűtés, és a leszorítóerő tekintetében is jobb értékkel bír a gyárinál illetve a szélesebb sárvédőkhöz igazodik úgy, hogy a szélességjelző is maradhatott a helyén. A Top Secret Version 2 küszöböknek is fontos szerepük van. A jobb légáramlás és a 10 mm-el szélesebb hátsó sárvédők közötti hézagot is kitöltik. A hátsó lökhárító nagyobb diffúzort  is kapott, és ez zárja a sort. Az új Top Secret aero csomag esetében tényleg a leszorítóerő, a nagyobb hatásfokú hűtés voltak a legfontosabb szempontok, amit a cégenk sikerült úgy megvalósítani, hogy mellőzte a feltűnést és nem óriási szárnnyal és egyéb elemekkel szerelte fel a Nissant. Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 



 

Forrás: Super Street