Shiro napközben rendőrtiszt, szabadidejében pedig ezt a 350 Z-t építgeti. Ez a széria eléggé közkedvelt, főként az elérhető ára és a rengetegféle hozzá kapható kiegészítő teszi népszerűvé. Ráadásul alapból egy jó motorral és hátsókerékhajtással még a vezetési élmény is megfelelő.

Ultraszéles Z Las Vegasból

Szóval Shiro vett egy ilyen gépet és neki is látott,  hogy átformálja. A legfeltűnőbb változás, az eszméletlen szélesítés, ami a Stardast-tól érkezett. (Egy kis felfrissülés a Rocket Bunny és Liberty Walk cuccok között.) A szélesítésre a teljesen abnormális felnik miatt volt szükség (erre picit később visszatérek). Nem meglepő, hogy a gyártó nem volt felkészülve azokra a méretekre, de egy kis alakítás után tökéletes lett a fitment és a Vertex első lökös is illeszkedik hibátlanul. 

A felnik. Elől 12x19(!) míg hátul 14x19(!) Work Equip gurigák lettek felcsavarozva. Első körben 285-ös gumikkal próbálkoztak, de végül 305-ös kaucsukhengerekre volt szükség, hogy ne nézzen ki bután a szekér. Természetesen levegős futómű lett beszerelve az autó alá, de az se ment könnyen. A gátlók és alkatrészek nem voltak teljesen kompatibilisek az UAS levegős cuccokkal, ezért BC Racing elemekkel kellett összeépíteni. Shiro szerint még nincs teljesen kész, de már hozza azt a látványt, ami kifejezetten tetszik neki.

Miután a kasznimunkák befejeződtek és a kerekek is felkerültek, jöhetett a fényezés. Jet Black feketére lett fújva. Ez a szín annyira telitalálat, hogy teljesen mindegy milyen napszak van, az autó magára vonzza a tekinteteket. 

A fékek is lecserélődtek. Rotora nagyobb átmérőjű és többdugattyús szett került fel. A RaysFactory-től érkezett a magasított hátsó szárny, ami tökéletesen passzol az autóhoz. 

További tervek? Shiro szeretné turbósítani a gépet, illetve a beltérben további módosításokat eszközölni. 

Statler

 

Forrás: StanceNation