Derrick már fiatalon a japán tuning magazinokat bújta, amik tele voltak driftgépekkel. Éppen ezért semmi meglepő nincs abban, hogy fitalaon tudta, neki bizony egy S13-ra van szüksége. Aztán 15 éves korában arra jött rá, hogy az autó nem jogsival megy, ezért vett magának egy 240SX-et, aminek pont a motorja, a KA24E kódjelű erőforrása volt a legnagyobb hátránya. Azonban az állapota teljesen jó volt és használni is simán lehetett, úgyhogy Derrick tökéletesen elégedett volt. Egy kis gyűjtögetés után felkerültek a Kouki lökösök, egy állítható futómű és egy szett SSR Vienna felnigarnitúra. Azonban a boldogság nem tartott sokáig, mert a motor megadta magát. Ekkor bekerült egy KA24DE, amire ráaggattak egy T28-as turbót, de persze előtte a blokkot is megerősítették. A Garage Autohero segítségével, sikerült stabillá tenni a kocsit és kb 5 éven keresztül más dolga sem volt hősünknek, mint finomítani vezetési technikáján. Időközben a Kouki cuccok helyére BN Sports Type 2 műanyagok és overfenderek (szélesítések) kerültek. A szélesebb bódé alá az SSR felniket is át kellett alakítani. Szóval ment a "sodródás" gyakorláűsa, közben felrobbant néha egy-egy motor, de ez nem gátolta meg Derricket semmiben. Később SR20VET moci költözött a géptető alá, ami kapott egy GTX3582R turbót, Pauter hajtókarokat, JE dugókat, Kelford veztengelyeket, Supertech szeleprugókat, A'PEXI tömítéseket és még sok egyéb alkatrészt, neves gyártóktól, hogy aztán elérjék 600 lóerős álomértéket. A motrohoz Z32 váltó csatlakozik, Competition Clutch stage 5 kuplunggal és lendkerékkel, váltóút rövidítővel. A kerékjáratokban immáron Garson Ryugi 3D krómfelnik forognak, elöl 9,5, hátul pedig 12x18-as méretben, 215/35 és 265/35-ös gumikkal. A karosszérián BN Sports Type IV bodykit található, D-Max hátsó szárny, Ganador visszapillantók. A beltérben 6 pontos Cusco bukócső, kék Recaro SPG ülések, Fabolous Profound kormány, kék Crow övek találhatóak. Derrick rengeteget köszönhet a Garage Autohero csapatának, hiszne mindenben támogatták és segítették az elmúlt időszakban. Nem rossz első autónak nem igaz? 
Még több képet és minden részletre kiterjedő listát, az átalakításokról, IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Forrás: Super Street Online