Ádám nyolc évvel ezelőtt vette ezt a kis Fordot. Rohangálós autónak szánta, nem volt semmi világmegváltó elképzelés, de az internet gonosz dolgokra képes és még azt is megfertőzi, aki alapvetően nem akart komolyabb beavatkozásokat autóján.

Így történt ez Ádámmal is. 2012-ben apróságok változtatásával indult el a lejtőn. 16-os felni, némi fóliázás voltak az első lépések. A szürke belsőt matricabombával próbálta meg feldobni, amiért a mai napig szívják a haverok a vérét és ennek hatására is valószínűleg le is fog kerülni hamarosan. A dobozos hangzás rettentően zavarta emberünket, mivel elég sokat használja az autót, ezért a következő lépés a gyári hangszórók cseréje volt. Hertz hangszórók kerültek az ajtókba, hátra pedig egy Rockford mélyláda, MacAudio erősítővel megtámogatva. 

Tök jó. Van felni, meg tucc-tucc, de a kerék és a sárvédő közé befért Ádám feje. Tudta, hogy ez nem jó így, viszont saját bevallása szerint, nem volt elég tökös az ültetéshez. Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy munkásautót nem teszünk használhatatlanná, főleg ha futár az ember. Aztán a sors megadta a kezdőlökést, ami hátulról érkezett egy Smart formájában. Ha már lökőst kellett cserélni, akkor legyen valami sportosabb. Mi más állhatna jobban mint a gyári ST? Autóba be, irány Győr, ahol Lazlow segítette hozzá hősünket egy ilyen elemhez. Lazlow amúgy az a srác, aki a 819 Company színeiben egy kék turbós, Corvette felnis mocskosrohadtjó Fiestát épített, csak éppen a helyi szervek nem nézték jó szemmel és...... a sztori további részét sejthetitek. Ádámot annyira elvarázsolta Laci fanatizmusa, hogy egyből tudta milyen irányt fog követni autójával. Még javítás alatt volt az autó, amikor már megrendelte az FK gewindét hozzá. 

ST segg elkészült, gew a csomiban és ismét lesújtottak fentről. Ezúttal a jobbkezet nem adták meg neki. Gazdasági totálkár lett a végeredmény. Sokan ilyenkor új autó után néznek és feladják terveiket, mert egyszerűen elszakad a cérna. Ádám viszont nem ilyen típus. Bár nem ugrott ki a bőréből, de vett egy nagy levegőt és újra nekifutott a dolognak. Rendbe hozták az autót és ha már műhelyben volt a szekér, a szerelők beépítették az állítható futóművet. Ádám csak annyit kért, hogy annyira tekerjék le, hogy használható legyen, mert dolgozni szeretne vele.

A srácok bólogattak, majd azzal a lendülettel koppra tekerték a futóművet. (Szép munka srácok!) Ezután egy ideig kínszenvedés volt a pizzafutár élet, de csak sikerült hozzászokni. Az ST hátsó lökős szép volt, csak nem illett a többi részéhez a kocsinak, ezért elindult a vadászat a sportosabb cuccok után. Mivel újonnan irreálisan drágák, ezért Ádám bontottak után kutatott a neten. A hátsó szárnyat Mohácson, az első lökhárítót Zalaegerszegen találta meg. Ezek után a gyári rácsokat kellett összekaparni, ami idén végre sikerült is. 

Persze közben a felnik is folyamatosan cserélődtek az autó alatt. Volt már 7,5x16 195/45-el, aztán Dezent C elöl 7,5 hátul 9x16-os méretben, majd alákerült a képeken látható Intra CR szett. Ehhez a napokban érkezik meg a tányér és a kupak, illetve a faceliftes lámpák is beépítésre várnak. Itt tartunk most. Az autót nagyon sok rendezvényre beválogatták idén, nem véletlenül. Ádám büszke lehet a kis Fiestára, pedig "csak egy felni meg ültetés" van alatta. (Meg rengeteg törődés és szenvedély, de ezt persze nem látják a hater arcok :-D )

Fotókért köszönet: Ibrányi Gábor és Madclown Pictures!