Hogyan alakul ki kötődés egy "öreg" autó iránt? Az embert mindenféle behatások érik fiatalon. Egy képregény, egy kultikus autós film vagy csak a szomszéd menő nyugati verdája, abból a korból, amikor egy E30 még fiatalnak számított. Aztán ahogy felnő az ember és az első autót szeretné megvenni, akkor egyből beugranak a régi kedvencek. (Mondjuk a régi kedvencek árai eléggé elszálltak, de bele lehet futni szerencsés vételekbe is akár.) James elég szerencsés. 18 évesen Okinawa-ban lakott és így elég közel volt a tűzhöz. Láthatta a helyi épített vasakat és itt találkozott először a Toyota AE86-al, amibe egyből beleszeretett. Amint lehetősége volt, vett is magának egy kék Zenki modellt, ami már nem volt gyári állapotban, úgyhogy egyből lehetett vele csapatni, aminek az lett az eredménye, hogy összetörte az autót kicsit. Ekkor megismerkedett egy helyi arccal, aki segített neki az autó rendbehozatalában és James ennek hatására keresni kezdett magának egy teljesen gyári autót, hogy aztán azt saját elképzelései szerint alakítsa át. A képeken látható Kouki 4 év munkájának eredménye. A külső tekintetében nem voltak világmegváltó ötletei James-nek. A karbon motorháztető és az egyedi készítésű első lámpa a légbeömlővel az, ami elsőre feltűnik mindenkinek. Az első lökhárítóra már inkább a tapasztaltabbak figyelnek fel . James az évek alatt megtanult műanyag elemeket javítani, hegeszteni és ez a saját fejlesztésű, félig Kouki és félig Zenki lökhárítója. A két tónusú fényezéshez remekül illenek a korhű SSR Longchamp felnik 15-ös méretben, pufi gumikkal. Ahhoz, hogy ne csak parkolóban állva nézzen ki jól az autó, egy teljesen újraépített futóműre is szükség volt, aminek köszönhetően a vezetési élmény is hibátlan maradt. A géptető alatt a legendás 4A-GE dolgozik, jobb hűtéssel és HKS Super Power Flow légszűrővel. Fura, hogy csak ennyi változás történt a motor környékén? Nem kell aggódni! A korábban összetört AE86-ban egy épített motor figyel és csak idő kérdése, mikor kerül át ebbe a kocsiba. Ahogy a külső, úgy a belső is az "öregsulis" maradt. A 7 pontos Cusco bukócső, a Recaro ülések és a TOM'S kormány hibátlan választás egy ilyen stílusú autóhoz. A jövőben a már említett motorcsere vár James-re és szeretné a rozsdát is eltüntetni, úgyhogy messze van még a cél, de addig biztos rengeteg közös élménye lesz még az álomautóval. Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Forrás: Speedhunters