Ahhoz, hogy tökéletesen megértsük mi is volt a cél, tisztában kell lennünk a "Perfect Fitment" jelentésével. Levegős autókkal lehet elérni a tökéletes illesztést, amihez a sárvédőnek be kell ülnie a felniperem és a gumi közé. Ehhez persze a guminak is olyan méretűnek kell lennie és megfelelően kell feszülnie ahhoz, hogy a sárvédőív tökéletesen be tudjon ülni arra kis helyre. Rengeteg "matek" és beállítás szükséges hozzá, úgyhogy amikor annyit hallunk: "Ez csak egy felni és ültetés" - nyugodtan verjük tarkón az illetőt, hiszen nagy valószínűséggel fogalma sincs, mennyit kell agyalni és kínlódni ahhoz, hogy minden úgy álljon, ahogy azt az építő megálmodta.

Hazánkban Norbinak sikerült ezt a legtökéletesebben összehozni. Ha kimaradt, akkor csak KATT IDE!  Szóval miután tisztáztuk, mi is az a PF, nem nehéz kitalálni, hogy a cikkben szereplő Mercinek mi lesz a legnagyobb erőssége.

A sztori ott kezdődik, amikor Adam megvette magának a képeken látható W211-et, nem a képeken látható állapotban persze, hanem hétköznapi használatra. Aztán, ahogy az lenni szokott, nem bírt magával és elindult a lejtőn. Első körben arra gondolt, hogy elég lesz valami mutatós felni és egy állítható futómű. Azonban hiába tekergette, állítgatta, nem volt meg az a látvány, amit elképzelt magának. Úgyhogy nem volt más választás, mint egy levegős rendszer beszerzése.

Ahhoz viszont, hogy maximálisan elégedett legyen, szükség volt egyedi alkatrészekre is. Az ArezAir szetthez elég sok alkatrészt kellett CNC-vel legyártani és 6 hónap próbálgatás, újragyártás után, összeállt a teljesen egyedi készlet 380-as Viair kompresszorral, 19 literes tartállyal és V2 vezérlővel. Ez volt az egyik fele a feladatnak. Jöhetett a felni. Az okosok szerint, nagyobb méretű autók alá legalább 18-as kerék kell, mert minden más elveszik alattuk. Van benne igazság, de ez nagyban függ attól is, hogy az adott kerék mennyire tudja kitölteni a kerékjáratot. Ebben az esetben 8" és hasonló szélességű felnik szóba sem jöhetnek. (Mondjuk amúgy sem, de kinek mi.. ördög)

Itt már eleve igazi klasszikusok, 3 részes AMG felnik, lettek átépítve. A 17-es, polírozott felnik, az arany csavarokkal, már alapból remekül mutatnak a kocsi alatt, azonban a méretezésük még rátesz egy lapáttal. Elöl 9,5" szélesek, hátul viszont 11", ami azért nem olyan rossz, ráadásul a beállításoknak és egyedi alkatrészeknek köszönhetően, meg is van a tökéletes fitment is! 

Kívül nem is nagyon találunk más módosítást, de egy ilyen autónál nincs is szükség feltűnő színekre vagy egyéb túlzásokra. Belül a C63 AMG első üléseit találjuk, amik piros bőrrel vannak behúzva. Hogy még jobban legyen az összkép, a könyöklő és a hátsó ülések is megkapták ezt az árnyalatú bőrt. 

Szóval ennyi elég is volt, hogy Adam, az I Love Bass által szervezett District buliról, díjjal térjen haza. A jövőben szeretne még több felületet bőrözni, és egy új színnel is lelocsolni a gépet. Kíváncsian várjuk mi fog még változni. A fitmentnek már nem kell! 

Még több képért KATTINTSATOK IDE! 



 

Forrás: RollHard