A BMW-k között a kupé és a kabrió tartozik a kedvencek közé. Egy sorhattal felvértezett ponyvatetős kivitel, egyszerre tud sportos és elegáns lenni, kortól függetlenül. Tökmindegy mennyire van módosítva, mindig megbámulják ezeket az autókat, mert annyira vonzó a szemnek a formavilág, hogy nem is kell rajongónak lenni, hogy vágyakozzon az ember egy ilyen autóért. (Aztán lehet tévedek.) A szentpétervári Time4BMW csapata 2015-ben nyitotta meg műhelyét/üzletét, ahol minden fanatikust szeretettel várnak. Náluk mindenféle gyári alkatrészt, utólagos kiegészítőt megvásárolhat az ember és ha igény van rá, be is szerelik azt. Nagyon szerettek volna egy rongytetős E30-at, amivel lazán lehet krúzolni. Az álomból valóság lett és mivel nem maradhatott gyári állapotban, ezért neki is kezdtek a munkálatoknak. Itt nem volt spórolás! Darabokra szedték az egész autót és az alapoktól kezdték el újraépíteni a gépet. Minden alkatrész homokszórva lett, kilakatolták kívül-belül és kezelték is a felületeket, hogy aztán megkaphassa a színt. Az árnyalat már korábban ki lett választva. Marrakesh Brown B09 kóddal ellátott barna metált kapott az autó. A komplett M-Technik II szett is felugrott a vasra. Első lökhárító és toldat, hátsó lökös, küszöbök és a teli oldal. A sötét szín mellé fekete vesék, Black Hella lámpák, sötétített ködlámpák és indexek, illetve hátul is sötétített lámpatestek kaptak helyet. Ezután jöhetett a futómű. Ezt is darabokra szedték. Homokolták, porfestették végül pedig minden a helyére került teljesen felújítva. Olyan apróságok is be lettek pattintva mint például az állítható toronycsapágyak. Az már az elején tiszta volt, hogy airride fog bekerülni. Az Airlift Performance szettjének köszönhető, hogy totál földig lehet leengedni a bódét. Klasszikus autó alá, klasszikus felnik illenek. A BBS RS görgők arany csavarokat és fekete színt kaptak. Úgy lett minden belőve, hogy az ívek mögött bújjanak el, mert nem akarták a fitment oltárán feláldozni a tökéletes íveket. A géptető alatt M20B25 dübörög 170 lóerővel. Itt csak pár elem lett felújítva, illetve fényezve. A beltérben viszont változtattak pár dolgon. A repedésmentes műszerfal drága kins, csakúgy mint az M-Technik II kormány és a Business CD fejegység. (Ezt leginkább a rajongók fogják értékelni.) A combtámaszos Recaro üléseket világos bőrrel húzták be, hogy meglegyen a kontraszt a külsővel. Az ajtó és oldalkárpitok is kaptak az anyagból. Összeségében ez egy gyönyörűen felújított E30, modern futóművel. A Time4BMW megmutatta mire is képesek, mégpedig úgy, hogy a gyári kiegészítők felhasználásával építettek egy igazi szemmágnest. 
Még több képért csak KATTINTSATOK IDE! 





 

 

Forrás: True Fitment