Laci Opelje nem csak külsejével kelti fel a figyelmet, hanem a teljesen elmebeteg beépítéssel, amelytől még a falak is megremegnek.



Ez az Astra 2008-ban került 0 km-sen Laci kezei közé. Sima gyári 1,4-es. Aztán ahogy ez lenni szokott, fokozatosan megkezdődtek az átalakítások. Először is a gyári 4x100 helyére egy GTC Astra 5x110-es futómű ugrott fel 300-as tárcsákkal. Az OPC Astra FK Street Silverline gátlók kerültek beszerelésre, de a hátsó rugók egy E46-ból érkeztek. A kerekek Audi S8 Ramses felnik 20" méretben. Érdekességük, hogy nincs alatta módosító, mert külön erre az autóra lett gyártva. A gyári lökhárítóknak menniük kellett. OPC lökösök kerültek fel körben, elöl jel nélküli ráccsal. A gyári lámpák lakk fekete belsős OPC kanyarkövetős bixenon fényszóróknak adták át a helyüket. Felkerült még egy OPC hátsó szárny is, és a hátsó lámpák is befeketedtek. A jelek, feliratok lekerültek az autóról. A külső visszapillantók pedig kilépőfénnyel gazdagodtak. A beltérben a műszerfal lakkfeketére lett fényezve. (Szintén OPC mintára) A gyári fejegység pedig egy Alpine 9855r típusra cserélődött. Az ülések is OPC verziók miatt kerültek kiszerelésre és az ajtókárpitok is totál átalakultak.

Fekete bőr mindenhol. Az ajtókárpitokba még beszerelésre került 4 db 16 centis középsugárzó, az "A" oszlopra pedig 2 db hatcentis magas került. A mélyekért 2 db 18" (50cm) SPL Audio hangszóró felel. Egy biztos: komplett Praktiker kellett ahhoz a vázhoz, ami elbírja a 2 db SPL d5 típusú erősítőt, amik 2x5000W rms teljesítményre képesek.

Jövőre viszont totál átalakulás várható. Az egész hátsó rész beépül majd, így az AMTS-en már garantáltan csarnokon kívül is hallani fogjuk valószínűleg, ahogy Laci demózik a verdával!