Vegyünk egy igazi művészt, aki olyan 1-es Golfokat épített sok-sok évvel ezelőtt, amik még ma is megállják a helyüket. Aztán ez az ember vett egy állólámpás Mergát, és "szétfaragta".

Erik fogta a '71-es 200D-t, földhöz vágta, csinált egy "open air" tetőt, beledobott egy MB TX belsőt fejtámla nélkül és első körben 8x15-ös Wire felnikkel büntette a népet. Az akkor még ütött-kopott verda mindenkinek eltekerte a fejét.

Ahogy haladt a kasznimunkával, folyamatosan kapta az új színt is, ami a barna egyik árnyalata lett (nem divatból, és nem azért, mert a Dusternek jól áll).

Időközben a Nagyfater megjárta Norvégiát is. A 3.600 km-t vidáman letolta az öreg. 

Nem sokkal a hazaérés után elgurult a gyógyszer. 12x15-ös BBS gurigák váltották a Wire-ket, amikre 215/45-ös gumikat erőszakoltak rá a Classic Performance-os srácok.

Itt tartunk most. Hogy mit hoz a jövő? Maradjon titok, de garantálhatom, hogy fog még kigurulni meghökkentő verda a South Side Underground Garage kapuján.