Vannak, akik nem követik a divatot, hanem diktálják.




Tommy remekül bánik a fémmel és minden tudását bevetette ezen a kis Mazdán.

Először is szétborította a gépet, homokfújással letisztította a bódét és a kilincseket lefalazta. Hajtogatott rá egy "kacsafarok" szárnyat, majd a komplett elejét leszedte. Így már körvonalazódott mit is fog kihozni a járgányból, de előtte gyorsan véghezvitt egy szívműtétet és behajított egy teljesen felújított 5 literes Ford V8 blokkot, tele versenyalkatrészekkel. Az elejére is egy átalakított Ford díszrács került, két replika Ford lámpával, és hogy legyen egy kis csavar a dologban, egy Honda Ruckus fényszóróit alakította át ködlámpává.

BC coilover szett tartja az úton a méregzsákot. A tengelyek végére Weld Magnum Import Drag felnik kerültek 15x10 illetve 15x13-as méretben.

A belső sem úszta meg. kapott egy komplett bukócsövezést, néhány kiegészítő műszert, hidrokézit. A kormány Momo Prototipo, az ülések Sparco Sprint V típusúak és a 4 pontos öv is Sparco márkájú.

Biztos vagyok benne, hogy nagyon megosztó ez az autó, de aki kicsit is rajong az ilyen egyedi építésekért, és olyan szerencsés, hogy élőben is megnézheti, tuti eltölt pár órát, amíg minden apró részletet feldolgoz magában.

Forrás: Southrnfresh