Amikor ránézünk a képekre, mindenre gondolunk, csak arra nem, hogy a cikk főszereplője az Isuzu lesz, nem pedig a hátán hordott Toyota. Az esetek többségében az iylen szállítójárművek nem igazán kapnak figyelmet, ráadásul azért is különleges a dolog, mert a Stanceworks tagjai figyeltek fel erre a fura szerzetre. Az igásló egyébként tökéletesen ellátja a feladatát, még ha nem is úgy tűnik elsőre. Miles Shinneman 93-as Isuzu NPR teherautója, egy olyan különlegesség, amihez hasonlót maximum Japánban lehet látni, ahol ezkenek is iszonyat komoly kultúrájuk van. Azonban Amerikában, a pick up-ok és egyéb furcsaságok országában, elég kevés embernek jut eszébe "idétlenkedni" egy ilyen szerelvénnyel. A "Baller Hauler" fantázianévre hallgató gépnek, nem tudni mi lehet a varázsa. Talán az, hogy le van ültetve és a szerkezethez képest nagy kerekkel van ellátva? Vagy hogy egy versenyautót cipel magán és rozsdás vassal lett "szpojlerezve". Elsőre hihetetlennek tűnik, de pontosan arra használják, amire ki lett találva. Simán lehet fel és lepakolni egy autót, mert megvannak a rámpák és a csörlő is működik, úgyhogy annak ellenére, hogy a képeken nem látszik, ez egy teljes értékű munkaeszköz. A front elég agresszív lett és kicsit olyan, mintha valamelyik gonosz "Álca" lenne a Transformersből. Ráadásul a rozsdás felületek még jobban ráerősítenek erre az érzésre. Általában egy ilyen autóban, olyan motor dolgozik, ami pont arra elegendő, hogy eljuttassa A-ból B-be a versenygépet. Ebben az esetben viszont egész más a helyzet. A fülkét felbillentve, egy 6 literes LQ4 V8 tárul elénk, amihez 4L80E váltó csatlakozik. Az egyedi kipufogórendszernek hála, elég komoly hangorkánt képes kiadni magából, de van rajta "csendes mód" is. 

A tengelytáv hosszabb lett 50 centivel. A futóművet egyedileg átalakították, hogy aztán a levegős rendszer tökéletesen működjön és a lehetőségekhez képest alacsony legyen, amikor letámasztják a pálya mellett. Ezt a kocsi alatt elrejtett  FLO tartályok és Airlift 3H vezérlő segíti elő. A beltérben is minden átalakult. Miles, barátjához, Bob Granthez fordult segítségért, aki legyártotta az egyedi, fémből készült műszerfalat és velúrral lett borítva, csakúgy mint az ajtókárpitok. Ezek mellett Ford HVAC szellőzők, kiegészítő műszerek, és még komoly hifinek is jutott hely, ami érthető, hiszen mégis csak ezzel teszik az utat a versenypályáig. A külső részen is Bob Grant munkássága érhető tetten. Az ajtót lerövidítették 30,5 centivel, hogy a "bodykit" tökéletesen álljon, ezután folytatódik egészen a hátsó részig, ahol levehető lett az utolsó elem, hogy kényelmesen lehessen billenteni. A felnik 22"-os polírozott kamion görgők, tüskés csavarokkal. Elöl pedig annyi érdekesség van még, hogy a gyári rácsokat szerelték be, amitől már nem is annyira típusidegen az eleje. Jelenleg itt tart a projekt, de akkora a lendület, hogy jövőre kapni fog egy fényezést, valamilyen csapat vagy versenymatricázást és a tervek között 24-es felnik is szerepelnek. Akárhogy is alakul, tuti nem lesz még egy ilyen, mert már most is egyedi a maga nemében! További képekért KATTINTSATOK IDE! 



 

Forrás: Stanceworks