Nagyon várom már az AMTS-t. Egyszer azért, hogy végre láthassam, ki-mit gurít ki, másrészről pedig végre több lesz a hazai bemutató! Jók ezek a külföldi vasak, de azért sokkal jobban lehet azonosulni egy olyan építéssel, ami itthon készült, nem éppen steril, laboratóriumi körülmények között. Addig még kevesebb mint két hét van hátra, úgyhogy valahogy majd csak kibírjuk. Na és most jöjjön egy beteg pick-up! Ha azt mondjuk Dubai, akkor tudjuk, hogy a pénz nem számít és mindenből a legdurvábbat hozzák ki. Azonban nem csak szuperautók rombolnak a betonon, hanem agyig húzott terepjárók és pick up-ok száguldanak a dűnéken. A Land Cruiserek és Patrolok 1000 lovas JZ motorokkal terrorizálják a környéket. A NAS Racing-nél pedig feltűnt egy ugyanolyan nehézsúlyú versenyző, mint Toyoták vagy Nissanok, csak éppen Ford márkajelzéssel. Az F150 SVT Raptor alapból brutál megjelenéssel bír, de itt még foglalkoztak a motorral is kicsit. A 6.2 V8-at felhizlalták 6,6 literesre, majd ikerturbót kapott. Az intercooler feketére lett fújva, hogy ne legyen feltűnő. (hahota)  Jelenleg így az autó 800-900 lóerő leadására képes, ami már régen túllépte az ésszerűség határait, de ne feledjük! Dubai-ban vagyunk, ahol ez nem igazán számít. A rövid kabin mögött, oldalt vezették ki a kipufogókat. A beltér majdnem teljesen gyári, leszámítva MoTeC vezérlőt, amivel különböző beállítások közül válogathatunk, és ezzel párhuzamosan nő a befecskendezett methanol százaléka is, aminek a tartályát a fülke mögött, eldugva találjuk. A Method Beadlock felnikre BF Goodrich gumikat húztak és a kerekek mögött Baer fékeket találunk, amik elég erősek ahhoz, hogy megállítsák a súlyos és erős vasat. A King gátlók pedig a remek úttartáson felül, az ugratásokat is remekül bírják. Ilyen egy igazi élményautó Dubai-ban! 





 

 

Forrás: Speedhunters