Egyre több E38-at látni a neten. Nagyon divatba jöttek ezek a gépek. A nagyobb motoros autókat már aránylag olcsón meg lehet venni, csak sokan azt felejtik el, hogy a fenntartásuk már nagyobb kihívás. Itthon még nem túl sok hetest piszkáltak meg, de a tengerentúlon többször futhatunk bele egy-egy módosított példányba. Ami szinte alap ennél a típusnál, az az airride használata. Ekkora bódét nem lehet simán csak letekerni. Ha meg erre vállalkozik az ember, akkor készüljön fel arra, hogy a hosszú tengelytáv miatt, még az átlagosnál is nagyobb szívás közlekedni egy rottyra ültetett példánnyal. A képeken látható autó ráadásul Long verzió. Mondjuk túl nagy megfejtések nincsenek. Airforce Suspension gátlók és lufik kerültek beszerelésre, Airlift Performance 3P vezérlő egészít ki. Ezzel ül rá a bódé a Concept One Wheels CS-16 felnikre. Megszoktuk már, hogy ekkora tepsi alá igencsak méretes gurigák kellenek. Sokan csak elmebeteg méretekben tudnak gondolkodni, pedig lehet választani "visszafogottabb" paraméterekkel rendelkező görgőket is. Persze sokat számít, hogy a fitment mennyire fontos, mennyire vagyunk peremfetisiszták vagy éppen milyen kép alakult ki a fejünkben. Itt egy egészen könnyen megvalósítható 10x19 et20 kombót láthatunk, ami messze van az extrémtől, mégis jól néz ki az autó alatt. IDE KATTINTVA találtok még több képet és eldönthetitek mennyire jó így ez a szett! 





 

 

Forrás: Slammedenuff