Cikk: Ültetett autó hátrányai

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ültetett autó hátrányai

Bizony a csökkentett hasmagasság, bár többször élvezzük az előnyeit, azért hátránnyal is jár. Az ebből adódó sérüléseket ragtapaszoztuk Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
LazloVW
#17
2014. február 01. 09:30
legyen igazad

minden tiszteletem
boriszgolf
#16
2014. február 01. 09:27
Hobby? 100.000 evi pesten?
En nem garazs autos vagyok...
Es haladni is tudtam.
De nem vitazok a semmirol.
LazloVW
#15
2014. február 01. 09:27
jah meg mentem vidékre is ahol olyan szar utak voltak, hogy nem volt hova kerülni!
szal nem hiszem, hogy a vezetési tudás befolyásolná a dolgot...

de nekem aztán édes mindegy.
LazloVW
#14
2014. február 01. 09:24
tudod, ha valaki nem hobbiautónak használja az ültetett autóját, akkor előfordul, hogy benéz egy úthibát.

én úthibát sose néztem be. a kapubejárókkal gyűlt meg a bajom és a belvárosban azokkal a kurva szar kis utcákkal ahol folyton felakadtam.
persze mehettem volna tömegközlekedéssel is...de akkor meg mi a faxnak van autóm?
boriszgolf
#13
2014. február 01. 09:22
Sot matol mehet zuzdaba osszes uj auto ami gyarilag is alacsony.
boriszgolf
#11
2014. február 01. 09:19
Micsoda bolcs emberek
Sot autot se kene venni mert mindig beszarik valami...
Soha nem szakad meg le semmi autoimrol lehet vezetni kell megtanulni
LazloVW
#10
2014. február 01. 09:17
hát vagy külön hobbiautót kell tartani, vagy hardcore-ban kell nyomni és mindenen átküldeni a gépet

személy szerint még most is imádom az ültetett autókat...de én már csak air-ral ültetnék (kerekenkénti), de az 500 pénz az öreg szaromba. Elő van/lesz rá készítve. már sajnálnám szétbaxni a kocsi alját, hisz vadi új. az utak meg szarok...
monky
#9
2014. február 01. 09:14
Tudomásul kellene venni,hogy itt a keleti blokkban az utak nem olyanok,mint Németeknél,vagy Ausztriában.
Már egy mezei vasúti átjáró is mekkora gondot tud okozni,főleg ha a karterból kitör egy darabot,aztán full motorgenerál.
LazloVW
#8
2014. február 01. 09:13
1 évig jó móka volt Aztán meguntam. visszaalakítottam mindent gyárira. most jó.
monky
#7
2014. február 01. 09:11
És az tök jó,hogy állandóan attól parázol,hol szakad le valami az aljából.
Nekem is volt,mert úgy vettem,de kidobtam belőle.
LazloVW
#6
2014. február 01. 08:54
szerintem itt nem az a lényeg, hogy le van ültetve...hanem az, ha leülteted akkor törődj az autód aljával is!

nekem is volt ültetett autóm, de állandóan alatta feküdtem mert mindig letéptem róla valamit, bármennyire is vigyáztam. én is kenegettem a horzsolásokat.
jó móka volt
monky
#5
2014. február 01. 08:41
Épp ezért nem kell megültetni!
oMg
#4
2014. február 01. 00:14
olcsobb kategoriában van a body-nak rücsije, van ami viaszos is, így nem átfényezhető. az mondjuk csak kompreszorral vihető fel, de jobb mint a spray-s megoldás
csovi
#3
2014. január 31. 23:59
milyen fajta lenne az amire te gondolsz?! Én pl ilyen cégnél dolgozom ismeretem van róla, kiváncsi lennék ez magyar területen is milyen minőségben és fajtában megy!
oMg
#2
2014. január 31. 23:51
ezek a sprays alvázvédők inkább kőfelverődés ellen védenek, a nedvességet átengedik. simán csak alapozóra nem hosszútávú megoldás
opelgeri
#1
2014. január 31. 18:52
Hát igen, a gondos gazda a kocsi alját is rendberakja, nem csak az a lényeg, hogy kivülről az látszódjon, hogy 'tuning a gép' Sokan azt hiszik, csak egy ültetés, nagyfelni meg kopott szélesgumi a tuning... Hát nem, az állagmegóvás is fontos
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 37 találat 2 oldalon