NKH vizsga (átépítési engedély)

Témakör: Tuning
aktuális téma
NKH vizsga (átépítési engedély)
Jó hír a tuningosoknak.
Rossz hír a tuningosoknak cikk folytatása.

http://www.ozewatuning.extra.hu
a teljes cikk itt olvasható:
http://www.kziweb.hu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=50

Kérdésekkel ide:
NKH Kiemelt Ügyek Igazgatósága Közúti Jármű Hatósági Főosztály, Műszaki Engedélyezési Osztály

1082 Budapest, Baross u. 76.

- A sok hülye kérdés miatt az elérhetőség törölve.
Előbb vagyétek a fáradságot és olvassatok utánna, mielőtt ide fordultok. ez legyen a legutolsó!!! - mielőtt mindenre azt a választ adják hogy nem lehet!!!

Független bevizsgáló állomás:
JÁFI-AUTÓKUT Mérnöki Kft.

Jármű átalakításának engedélyezése:

http://www.nkh.hu/kozuti_jarmu/content/view/5/9/lang,hu/

http://web2.nkh.gov.hu/fovfel/szakter/gepjarmu/kozjarm/atalakosszeep

KÖHÉM rendelet:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh

A topic a tuning-ok dokumentálásának és hivatalossá tételének tárgyalására jött létre, kérjük az illegális megoldások tárgyalásának mellőzését!!!

Minden átalakítás pénzbe kerül!!! és nem csak az alkatrész árába. Egyes dolgok lepapírozása annyiba kerül mint maga az átépítés. Az extrémebb motor, és karosszéria változtatások akár ~500e-tól is kezdődhet a terveztetés miatt.
- tehát tedd fel magadnak az első kérdést, ami a legfontosabb: - mennyi pénzed is van, hogy hivatalosan átalakíthass???
- ha nem kellő mennyiségű, akkor ne is kérdezz itt feleslegesen, mert csak a kommenteket növeljük. : davidsz
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
NimKorko
#2306
2017. június 13. 10:21
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy egy első sárvédő ív átalakítása engedélyköteles lehet-e? Nem szélesítés, semmi ilyesmi, gyakorlatilag a gyári elem egy részének (az oldalsó index sávjának) bizonyos mértékű mélyítése lenne a célom a kerékívektől indulva. Köszi az infót előre is.
ZSAZSAVW
#2305
2013. október 14. 00:36
Nos pont mivel Airride így persze hogy nem a porba rakva hordom, és nem is volt még eddíg baj amikor igazoltattak mert gyári magassággal járok vele és így a kutya se veszi észre. De maga a külseje miatt (hiába gyári) elég feltűnő és ha emiatt állít meg a KPM hogy megnézzék közelebbről, és alánéznek vagy elég akár a csomiba és bukta.
elbowS6
#2304
2013. október 14. 00:09
sajnos az airride-hoz nem ertek es f@szsagnak is tartom, de! miert nem kozlekedsz az utcan olyan hasmagasaggal, hogy emiatt ne szedjenek ki a sorbol? nekem fixem marha alacsony es se muszakin, se kozlekedes soran nem volt meg vele baja a szervnek...
mondjuk eddig semmin nem akadt meg a szemuk szerencsere :)
ZSAZSAVW
#2303
2013. október 13. 23:37
Sziasztok! Airride rendszer hivatalossá tétele mennyire lehetséges jelenleg? Nincs róla TÜV papír mert egyedileg épített rendszer, darabonként lett megvéve hozzá minden. Műszakiig még van bőven időm, de csak azért szétszedni nem szeretném meg fosni hogy mikor szednek ki a sorból és veszik le a rendszámot. Ha lenne rá bármiféle legális megoldás ami fix is, mert hallottam olyat hogy átépített Borát itt Magyarországon papíroztak le hivatalosan minden egyes módosítást legalizáltak rajta, és most meg már nem fogadják el. Nem szeretném azt hogy az legyen hogy kifizetem érte a sok pénzt és pár év múlva azt mondják hogy ez már nem szabályos.
Köszi előre is a választ és a segítséget
Gebriel
#2302
2013. október 13. 21:16
Lustaság fél egészség.
NKH oldalán a kapcsolat menüpont alatt biztos van mail cím is.
slape
#2301
2013. október 13. 20:55
Sziasztok! én azt szeretném megtudni hogy tudnátok e-mail cimet adni ahol tudok irni a kpm-nek hogy mihez milyen engedély kell meg hogy milyen költség??? elöre is köszönöm a segítséget!!
Kari GLI
#2300
2013. augusztus 12. 21:56
Ez engem is érdekelne, mondjuk én 1,6 AZD helyére 2,3 V5-öt szeretnék rakni.
Borisz80
#2299
2013. augusztus 12. 20:09
Sziasztok! Jövő tavasszal mszakis az autóm Addigra viszont az első lökösön le lesz falazva a rendszám tábla helye, illetve a ködlámpák helye. Mszakin mennyire kötnek bele ebbe?
PapaMaci
#2298
2013. augusztus 11. 23:36
Sziasztok!
Valaki képben van a legújabb törvénykezéssel? Nem típus-azonos motort szeretnék beépíteni a kocsimba. Ezt most még tovább bonyolították, avagy lehetetlenné is tették?
tomeex14xe
#2297
2013. augusztus 09. 16:58
Sziasztok!
Astra F et szeretném megültetni komplett futómű csere a terv, papírozással hogy jönnénke ki a költségei és mi lenne a menete? köszi
Noise
#2296
2013. május 17. 09:14
mert kb az is... csak nem az nkh-nak
csonti_vw
#2295
2013. május 17. 09:07
végülis lényegében a gewindére is rá lehet fogni h típusspecifikus utángyártott
Noise
#2294
2013. május 17. 09:02
egyébként mindenre, ami nem gyári, vagy típus-specifikus utángyártott, kell műbizonylat. ha már ez megvan, akkor könnyű az út... nyilván olyan állítható szettet kell venned, ami rendelkezik ilyennel és akkor nyugalom és békesség van
Noise
#2293
2013. május 17. 08:58
az a baj ezzel, hogy az ügyfélszolgálatos ezt mondja, a vizsgabiztos meg vagy a kezét nyújtja, vagy átenged, vagy simán mozaik utcára küld nyaralni...
csonti_vw
#2292
2013. május 17. 08:48
Beszéltem az nkh-val, megkérdeztem az állítható futóművet, azt mondta, tök mindegy mi van alatta, csak tudja a megfelelő értéket.
csonti_vw
#2291
2013. május 16. 19:25
Hát lehet az lesz...csakhát vizsga után rögtön menne bele a gew...tiszta pénzkidobás
csonti_vw
#2289
2013. május 16. 18:35
Fasza...mondjuk nem értem...nem tök mindegy mi van alatta? főleg, ha még magas is és jó értékeket mutat... idegesít, mert gewindét akarok a kocsi alá, csak el kell vinnem nkh vizsgára és a két első gátlóm kuka
Noise
#2288
2013. május 16. 18:16
műbizonylat, átépítési engedély és igen
csonti_vw
#2287
2013. május 16. 17:50
Hát az szomorú
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 2306 találat 116 oldalon