Kompresszor.

Témakör: Tuning
aktuális téma
Kompresszor.

Láttam árulgattak kompresszort..és elvileg minden autóba beépithető.. a kérdésem a következő: mit kell módositani egy kompresszor bekerüléséhez..? értem itt a kaszni fékek esetleg? mi kell hozzá hogy egy ilyen bekerüljön.. menyire terheli a motort? kinek milyen a tapasztalata..van-e esetleg?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7
mr. zotya
#128
2016. november 30. 13:05
Hello.Elérhetőséget tudsz neki?
AdamBaze
#127
2012. október 15. 20:46
Sziasztok! Van egy Opel Astra H GTC-m (Z16XEP). Kompresszorosítani szeretném és nem találok semmit és senkit a neten, hogy ki tudná megcsinálni, vagy legalább segíteni az alkatrészek beszerzésében. Legalább olyan oldalt ajánljatok, ahol kedvemre keresgélhetek.
U.i.: Kíméljetek meg légyszi a beszólásoktól!!! TANÁCSOT VÁROK!!! Köszönöm
tonyiwwrc
#126
2010. június 28. 13:35
Motor szétszed,megerősít....ez az első....csapágyak,hajtókarok,dugattyúk,hengerfej,vezérlés....lehet nem ártana egy nagyobb vízhűtő,egy erősebb kuplung,komolyabb féltengelyek,nagyobb fék,meg egy jó kasztni sem
zolko23
#125
2010. június 28. 13:36
sziasztok!
van egy 1.6 Vento.m És megakarom csinálni Kompresszorosra!maga a Kompresszor meglenne de itt hogyan tovább?
mi gáz lehet vele?mert olvastam hogy eléghetnek a dugattyúk meg eféle finomság!
Előre is köszi
pappa
#124
2009. július 26. 17:49
köszi vele már felvettem a kapcsolatot....
minnél többen vagyunk annál jobb....van gond bőven...
con_blade
#122
2009. július 26. 17:46
keresd fel turbokotro nevü usert !!!!
Red 82
#121
2009. július 26. 17:44
értem

hát ez jó kérdés de biztosan van itt olyan aki tud majd ebben a kérdésben segíteni neked
pappa
#120
2009. július 26. 17:35
a müködése nekem is világos csak azt nem tudom a motoromban miért nem alakul ki a töltőnyomás ha beszivja a levegőt......minden kész minden jár de nincs töltés.....:(
pappa
#119
2009. július 26. 17:33
már összeraktam és jár csak nincs nyomás.....ha meghajtom akkor megvan a 0.2bar ami harmat gyenge.
Egy 2.0 16V motoron minimum 0.5 bar kéne legyen a töltőnyomás....de ezt nekem nem akarja produkálni.Ami kell bele az már megvan de a probléma még fenn áll......
Red 82
#117
2009. július 26. 17:18
Hali

A működési elve nem olyan bonyolult dolog a motorról kapja a hajtást szíjon keresztül és ami levegőt szív azt befúja viszont a beépítése már nehezebb dolog!
Sajnos nem tudom hogy ki foglalkozik itt ilyen beépítéssel!
pappa
#116
2009. július 26. 17:08
Keresek olyan hozzáértő személyt/személyeket akiknek van tapasztalata a kompresszorok(supercharger) működéséről, beépítéséről.
Sűrgős!!!!!!!!!!
monky
#115
2009. április 03. 20:01
Üdv
A fél milka körüli összeg nagyon optimista,csak az elektronika ennyi!
Nem éri meg a te esetedben hozzányúlni,sokkal 1xerűbb,ha már olyan autót veszel,ami gyárilag is turbós,az 1.4 motor meg pici.
Kalandor
#114
2009. április 03. 18:04
Kivételek mindig vannak! Ki mihez ért pl. a szerelön és a barátokon sokat lehet spórolni! Én is tudnék 200 ezer körül komplett turbószettet hozatni az enyémre, (ebben minden benne van ami kell) de akkor még hol van az elektronika az üzemanyagrendszer, kipufó, a turbó olajzását és az olajhütését is meg kell oldani valahogy és ne adj isten nincs elég hely a plusz a sok alkatrésznek a motortérben még a kasznisnak csenges ki egy pénzt!! Hidd el nekem ha van egy 1,2-1,5 milliós autód min. nem állsz neki saját magad kókányolni. Hogy normálisan meg legyen csinálva kell az a fél millka biztos!!
Kalandor
#113
2009. április 03. 17:55
Ha nem vagy elégedett a teljesítménnyle motor vagy autó csere! Pár lóerőt lehet varázsolni minden autóba lásd : légszürő, sportvezérműtengely, chiptuning és még sorolhatnám. Igazi gyorsulás beli különbséget csak nagyobb köbcentivel vagy már gyárilag átalakított motoron veszel észre. Lásd VW Golf TSI 1,4-es motor és felszedi a betont. Gyári teljesítmény 125le/5600-as fordulatnál. A gyári VW 1,4 motorok 60-75 le között mozognak. A honda csinált 90 pacit míg a maximumot a Rover hozta ki belöle 104 lóerővel ami sajna hengerfeje problémakkal küzködik a hütés gyengesége miatt! Példáztam egy picit talán így adtam tippet, hogy mit kezdj a mostanival ha komolyabb teljesítményre vágysz!! (csere)
Zolman
#112
2009. április 03. 17:50
ez azért így nem teljesen igaz..

Ő

se 500ból rakta össze... de szerintem 200ból sem... mindenestől...
Á.C.S07
#111
2009. április 03. 17:48
ez igy van nekem is sokba van eddig és nincs még vége
Kalandor
#110
2009. április 03. 17:45
Visszaolvastam pár kommentet és egy kicsit írnák a dologhoz mivel engem is ez a téma foglalkoztatott a saját autómon! Vagy turbót vagy kompresszort szerettem volna építeni az Ibizába!! Nagyok meló és nagyon sok pénz!!! Egy kompresszor beépítés pénzben és munkában közel van egy turbósítással. Az összeg autótipustól függően 500 ezertől a csillagos ég! Azt monmdják ha turbót raksz a gépbe elméletileg a motorhoz belsejéhez (hajtóka, dugók, főtengely) nem nagyon kell hozzányúlni ha a nyomást nem viszed fel 0.4 bár fölé! Viszon az üzemanyag rendszer és az elektrónika, vezérlés stb csere! Egyszóval nem éri meg! Nem csak sok meló és pénz hanem rengeteg időkiesés amíg a kocsit nem tudod használni! Jobb ha eladod a mostani verdát és veszel egy turbós verziót. Anyagilag kb ugyan ott vagy és nem kell félni hogy esetleg a motor még sem bírja a kiképzést! Mint tudjuk gyarló az ember és nem elég semmi, elöbb vagy utóbb ezen a motoron is szeretnél húzni egy kicsit és akkor jön majd az anyagi csőd!!! Remélem nem beszéltem hülyeséget a tények nagy részét a neten olvastam hozzáértő emberek hozzászólásíbóll! ha esetleg az átalakítás mellett döntesz komolyabb összeget tegyél félre a verda állandó fenttartásához!
Á.C.S07
#109
2009. április 03. 17:44
csak még a helyet keresem hova rakjam mert nem nagyon fér csak felfele
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7
Összesen 128 találat 7 oldalon