A floridai USP Motorsports nem viccel, ha a VW-konszern autóinak tuningjáról van szó. Specialitásaik között az Audi, VW és Porsche magasfokú motorikus átépítései állnak, saját projektjeikkel pedig gyorsulási versenyek gyakori résztvevői.

Egyik legkomolyabb "házi" építésük ez a B5-ös Audi S4, melynek különlegességét a motorcserében kell keresni. Az S4 2.7 literes biturbó blokkját egy borzasztóan megturbózott VR6-osra cserélték, ami a tuningnak köszönhetően 936 lóerőt teljesít kerekeken mérve! Mindez a főtengelynél valahol jóval 1.000 lóerő felett van, főleg, hogy összkerekes autóról beszélünk.

Tavaly ez a felállás, akkor még egy hajszálnyival gyengébb teljesítménnyel 9.48 másodpercre volt elég negyedmérföldön, 257.5 km/órás célvonali sebességgel.

A tavalyi rekord Maryland-ben

Hogy idénre mi várható, ezen a hétvégén derül ki, hiszen a Maryland-ben esedékes világbajnokság döntői ezekben a percekben is folynak. A nagy versenyt persze több komoly teszt előzte meg, ezekről készült is egy remek videó!

Gyakorlás az idei döntőkre

Végül pedig egy kis streetracing, itt épp egy 1.300 lóerős iker-nagyturbós kittel szerelt Porsche 997-est fogyaszt el a gép.

USP Audi S4 VR6 Turbo vs. Prototech 997 Turbo

A brutális Audi - ahogy ezen kinti autók esetén már meg sem lepődünk - közútra is vizsgáztatva van, a belseje például közel sem versenyautós, a gyári műszerfal és az utasoldali ülés is benne maradt.