Az utolsó bejegyzés óta ismét eltelt már több mint egy hónap. A karosszéria
már alakul, csak éppenséggel nem elég gyorsan. Már ott tartok, hogy este 9-
11 körül jövök be a garázsból, és az elkövetkező hetekben ez így fog menni,
mivel minél hamarabb a festőhöz akarom juttatni a kasztnit.


Elméletileg már nincs sok hátra, az eleje majdnem kész van. Befejeztem az
új belső kerékíveket, megcsináltam az új oil catch tank helyét, és az
ablakmosó folyadék tartályt is át kellett helyezni, hogy teljes legyen az
összkép és minden elférjen. Kivágtam a lyukakat az FMIC csöveknek
mindkét oldalt. A hozzá szükséges 60 miliméteres rozsdamentes acél csövek
megérkeztek, majd össze kell legózni őket. Sajnos alumíniumot nem tud
hegeszteni a gépem, ezért lesz acél a csövezés. A hozzá való szilikon
csöveket is megvettem, feketék, ahogy a csövezés is az lesz.

Megjöttek USA-ból a lila kerékanyák is, elég pofásak. Itt az új Apexi stílusú
hátsó dob is. A rendszer többi része marad a régi. Meg szerettem volna
hagyni a középső dobot is, hogy a szomszédok azért ne szenvedjenek
komolyabb halláskárosodást, mikor majd enyhe gázfröccsök közepette egy
laza burnouttal indítom a napom. Még a végén lennének oly kedvesek
belevésni a fényezésbe a monogramjukat. Ezt ugyebár nem akarjuk.

Időközben megjött az FMIC - magyarán töltőlevegő-hűtő, vagy köztes hűtőnek nevezik ha jól tudom. Elég pofás kis darab, de el kell készíteni az ütköző belsejét csövekből, amire majd felfogatjuk azt, ez a napokban esedékes történet.
A csomagban volt a Luisi sportkormány, aminek kicsit olyan a stílusa, mint egy nevesebb gyártóé, de mégsem kell bankot rabolni, hogy megvehessük.
A kormányhoz jött egy a kormányrúdra hegeszthető adapter, amiről majd
egy laza csuklómozdulattal le tudjuk kapni a zsír új sportkormányunkat, és
zsebre tesszük, hogy a kedves autó eltulajdonító társaink "munkáját" ezzel
is nehezebbé tegyük.

Vannak itt még olyan műszerek, hogy töltőnyomás, olajhő és olajnyomás
mérő. Ezek a középkonzolon kapnak helyet a rádió felett. Új teflon
benzincső, a fékcsöveket viszaküldtem, és acélcsövek lesznek
védőbevonattal. Itt a turbónyomás szabályozó és egyéb apróságok. Amire
még várok, azok az új szilentek a stabilizátorokhoz és a kormányműhöz
valamint az Apexi stílusú (mert spórolunk) levegőszűrő.

Elkészültem a motorháztetőt tartó gázrugókkal is, amit egy VW Póló
csomagtérajtajáról nyúltam le, neki már úgysem kellett. A foglalat miatt egy
kis darabot ki kell majd vágni a sárvédőből, de ebből semmi sem fog látszani
kívülről. Amúgyis elég szűkös a hely a sárvédők és a motorháztető között, de
sokat dob a kocsi megjelenésén, ha nem egy fogpiszkálóval kell kitámasztani
a motorháztetőt. Szerintem.

Ami most jön:
Befejezni a motortérben az apróságokat. Megalkotni a csővázat a
lökhárítónak, és feltenni a köztes hűtőt + a csövezést a motortérig. Aztán
jöhet a hátsója a kocsinak ahová még egy toronymerevítő is bekerül fixre
hegesztett rozsdamentes acélcső formájában, és ha megvagyunk a
hegesztésekkel 2 héten belül akkor boldog leszek. Lehet ehhez az kell majd,
hogy éjjelente a garázsban üljek, de már nincs mire várni, minél hamarabb
kész kell hogy legyen.

Meg is feledkeztem róla, hogy még nem írtam arról sem, hogy a helyükre
kerültek az ülések is. Alkottam hozzájuk modifájd tartókereteket is. De ez
nem volt elég, a padlólemezt is kicsit átalakítottam, hogy a lehető leg
alacsonyabbra kerüljenek az ülések, de szerintem meg így is elég magasan
ülök de jó lesz ez falura.

Amikor épp nem hegesztettem valamit akkor megrendeltem a gumikat is a
felnikre, és fel is dobtuk őket hirtelen. Mármint szerettük volna de hátul
kicsit extrém lett a dolog, szal jöhetett a robbantgatás. Az elsőnél
összekerestem minden gyúlékony sprét amit csak találtam. Kábé 1 óra után
rájöttünk hogy is kell ezt ha ilyen kemény falú gimik vannak mint a
Nankang NS2. Jó oké nem egy prémium gumi de úgy érzem az első évben
gyorsan fognak fogyni a gumik szal ez nemgond, elsőre jólesz az. Na szóval,
hogy felrobantsuk a gumit a felnire kelette egy bicikli belső enyhén felfújva
hogy kitöltse az űrt a felni pereme és a gumi között, egy citromos kocsiápoló
spré ami viszonylag elég nagyot robban. Ezután cska úgy felugrott a gumi
(na persze előtte annyit bénaztunk, hogy egy darabig olyan tábortüzünk
volt, hogy simán grillezhettem volna rajta - de túléltük) és elég durván
mutat. Ugy érzem a 235 kicsit kevés a 10j felnire a következő garnitúrában
már 245-eket teszek hátra. Ja ehhez van videó is !!! Amin a láng majdnem
lekapta a szemöldököm amikor odahajoltam, de a cél érdekében bármit
bevállalunk ugyebár.

A hifihez beszereztem egy AudioSystem Twister F4-600 -ast ez első szettre.
Megvan az első szett is ami egy Morel Elate szett lett bár a részeit külön
szereztem de viszont egész elfogadható áron. Így már csak a kábelezés
hiányzik a rendszerhez. Mivel aku az megvan a Fábiábol ami egy Kinetic
HC2000-es ami még sosem hagyott cserben. Ha minden jól megy ez már
elég jól fog szólni ahhoz, hogy nehaljam a kipufogó ordítását :P

Nem értitek miért lett ilyen hosszú ez a bejegyzésem... mert lebetegedtem
és ahelyett, hogy a garázsban a kocsit bütykölném itt ülök és írok.

Teljes galéria itt: https://szamel.blog.hu/2015/04/22/sxszombat_11_motorter_es_egyeb_aprosagok