HELLO!

Hát mindenki indítja itt a blogokat aztán nekiáll átépíteni az autóját :) nos nálunk ez fordítva történt éppenséggel ! Kicsit átpofozódott az autó aztán levizsgázott. Majd hazaérkezvén Barátnőm belinkeli hogy: "figyi már csinálni kéne egy blogot az autónak, ilyen AMTS-es cuccra !! "

És így el is érkeztünk ide a blogíráshoz !
(még rá kell ébrednem, hogy is működik ez a dolog , de meglesz)

Akkor egy kicsit az autóról!

 2009 óta van nálam, sima széria 306-osként vettem, ami beleolvadt a szürke hétköznapokba, ráadásul még ezüst metál is volt.

 Lassan, de biztosan - a papírozások után - elindult egy hosszú folyamat, az autó saját ízlésemre való faragása, ami azt takarja: egyszerű, letisztult vonalak, minden sallang és felségjelzés eltüntetése.

 Ezek a tervek évek alatt és sok gyűjtögetés mellett saját kezem munkájával valósultak meg, persze nem kevés káromkodás és sikertelen próbálkozások, interneten való keresgélés, tapasztalat gyűjtés eredményeként, szépen lassan rájöttem, mit és hogyan kell csinálni.

 Akkor most valójában az autó 2013-as átépüléséről:

 A legutolsó és egyben legnagyobb, minden vágyamat magába foglaló átépülés egy teljes clearing, egy új fény, persze mindezt saját terveim szerint.

 Nos, a tervezésről: Nem bonyolódtam nagyon bele, készítettem egy vázlatot, nagyjából mit szeretnék kihozni az autóból a 2014-es évre. Íme:

 

A megvalósításról:

 Az alapszín egy Porsche 911 GT3-ról érkezett, a szín megnevezése: M7W Meteorgrau + egy titkos hozzávaló. De itt nem álltam meg, nehogy már egyszínű legyen... Így ablakvonaltól felfele fekete lett, illetve egy kis airbrush-sal kapott egy kis régi gyárakban fellelhető kosz-megfolyást és a veszélyes részekre való fekete-sárga csíkozást. A gépháztető alaptémája (ami engem nagyon érdekel) a csernobili atomkatasztrófa. Felkerült rá az óriáskerék,- ami a város jellegzetessége - illetve egy bomló gázálarcos koponya.

 A hozzávalók bevásárlása után jöhetett az autó szétborítása, flekkhibák javítása, teljes becsiszolás, csomagolás és minden fényezés előtti kötelező hülyeség végrehajtása.

 Mikor az unalmas és idegesítő dolgok elkészültek (az imént felsoroltak), jöhetett a lényeg: a fényezés!

 A Porsche alapszín felvitele után megint jött a becsomagolás és a második szín felfújása.

 

Akkor már ne aprózzuk el: "Hiába van éjjel 11, kezdjük el megcsinálni  airbrush-sal a megfolyásokat, a csavarokat, és minden egyebet!"

Hát egyből nem sikerült befejezni. A művelet folytatására aludni kellett egyet, de jobb is így. Másnap kipihenten folytattam a munkát. Felkerült az autó mindkét oldalára a szöveg: "A place of hope and no pain, perfect skies with no rain." (Avenged Sevenfold - Afterlife)

 Miután mindennel megvagyunk, keverjünk lakkot! Nehogy ez is egyszerű legyen... Keverjünk bele valamit! (ez is titkos hozzávaló)

 Nem maradt más, lelakkozzuk az autót, majd várjuk a csodát. (hogy megszáradjon)

 

 Következő nap teljes csodálat töltött el, mikor megláttam készre száradt autómat. Rakjuk össze! Egy barátom és a barátnőm segített összerakni a vasat, majd egyből irány a műszaki!

 Nagy vonalakban a legutolsó átalakulásról ennyi -- de a Tuning Showig még egy kis módosítást tervezek belső fronton.

 

 Az átalakításról a képeket az AMTS 2014 mappában találod.

 Köszönöm, hogy elolvastad, és remélem tetszett. :)